Un an fericit incepe cu gandire pozitiva

By  | 

1.Să îţi schimbi limbajul – ACUM. Cuvinte precum “nu pot” şi “ probleme” trebuie să dispară din vocabularul tău şi să fie înlocuite cu “ pot” şi “ provocări”. Cuvintele pozitive sunt primul pas către o gândire pozitivă.

2.Fii cea mai bună prietenă a ta. Dacă pietena ta s-ar simţi demotivată, cu siguranţă nu i-ai spune “ai primit ce ai meritat”. Asta e valabil şi pentru tine. Fii mai blândă cu tine şi încurajează-te când lucrurile nu merg bine.

3.Fă complimente oamenilor. Motivează oamenii de lângă tine. Oamenii motivaţi sunt mai fericiţi. Făcând oamenii fericiţi te vei simţi mai bine în pielea ta. Fă-le complimente, laudă-i şi toată această “bunătate” se va întoarce spre tine.
 
4.Asumă-ţi responsabilitatea. Considerându-te o victimă nu vei face decât să te afunzi în gândirea negativă. Nu poţi mereu să schimbi ceea ce ţi se întâmplă, dar poţi schimba modul în care reacţionezi atunci când ţi se întâmplă ceva neplăcut.
 
5.Învaţă să meditezi. Fă pauză câteva momente şi gândeşte-te la tine, la ceea ce simţi şi la ce te-ar face să te simţi mai bine. Vei vedea că după aceste minute de meditaţie te vei simţi mai optimistă.
 
6.Scapă de persoanele negativiste. Înconjoară-te de persoane pozitive pentru a avea parte de aceeaşi energie. Negativismul se transmite aşa că e cazul să eviţi persoanele ce îţi pot transfera din energia lor negativă.
 
7.Fă-ţi un colaj cu citate încurajatoare. Dacă ai deasupra biroului un afiş cu astfel de citate, starea ta va fi influenţată de acestea şi vei gândi mult mai pozitiv.
 
8.Gândeşte-te la lucrurile pentru care trebuie să fii recunoscătoare. Adu-ţi mereu aminte de lucrurile mari sau mărunte pentru care trebuie să mulţumeşti – sănătate, prieteni, şi chiar hainele frumoase pe care le ai. Alţii nu au parte de aceste lucruri, aşa că fii recunoscătoare.
 
9.Fă un playlist aducător de fericire. Sigur ai melodii care îţi plac şi care îţi dau o stare de bine. Fă un playlist cu aceste melodii şi ascultă-le ori de câte ori  te simţi demotivată şi tristă.
 
10.Fă sport. Sportul este antidepresiv. Îţi eliberează hormonii fericirii, iar în timp ce alergi, ai timp să te gândeşti la lucrurile importante din viaţa ta.
 
11.Scapă de “nu”. Starea negativă este alimentată de cuvintele negative. Scapă de “nu” şi vei vedea că totul pare mai uşor.
 
12.Treci peste. E normal să fii negativistă dacă îţi aminteşti tot timpul şi te laşi influenţată de experienţele neplăcute din viaţa ta. Nu te mai gândi la trecut, ci priveşte în viitor. Şi priveşte cu încredere şi cu optimism.
 
13.Nu asculta vocea negativistă. Toţi avem două voci pe care le auzim: cea negativă şi cea pozitivă. Când vocea negativă îţi şopteşte că nu poţi face ceva, sau că se va întâmpla ceva rău, ignor-o. Gândurile pozitive te vor ajuta să ai o viaţă fericită.
 
14.Exersează. Gânditul pozitiv este ca şi dezvoltarea unui muşchi. Pentru a-l dezvolta trebuie exersat.
 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *