Sfaturi de amenajare Feng Shui a biroului

By  | 

Cea mai mare parte a timpului ţi-o petreci la birou, de aceea este vital să creezi un mediu plăcut, care să te stimuleze şi să te ajute şi în relaţiile cu colegii tăi. Iată 10 trucuri smart de Feng Shui pentru un spaţiu de lucru primitor, în care îţi place să fii!

1. Calculatorul trebuie poziţionat în parte de nord sau de vest, ca să îţi stimuleze creativitatea, iar dacă foloseşti calculatorul pentru a genera câştigurile, acesta trebuie poziţionat în zona de sud-est a spaţiului de lucru.

2. Uşa de la intrare trebuie să se deschidă larg fără probleme şi să nu întâmpine niciun obstacol care ar putea sta în calea energiei şi a creativăţii, productivităţii şi noilor clienţi. 

3. Masa din sala de întâlniri trebuie să fie rotundă sau ovală pentru a stimula găsirea de soluţii, negocierea şi comunicarea. În această situaţie, poziţia de putere la o masă rotundă este cea opus intrării în încăpere.

4. Biroul tău trebuie poziţionat în partea opusă a intrării, să poţi vedea cine intră, dar nu pe aceeaşi linie cu uşa. De asemenea, este bine să ai în spate un perete sau o piesă de mobilier, pentru susţinere. Dacă, totuşi, nu ai ce face şi stai cu spatele la fereastră, aşează nişte plante pe pervaz.

5. Este indicat să ai o plantă vie pe birou, un ghiveci cu orice floare preferi tu. Aceasta absoarbe toxinele din aer şi îţi înveseleşte spaţiul de lucru.

6. Nu folosi o oglindă în birou, deoarece acesta va reflecta energia negativă a celor din afară asupra celor care folosesc biroul. Poţi să o foloseşti doar în situaţia în care nu vezi intrarea şi o foloseşti să oglindeşti uşa.

7. Nu lăsa cablurile întinse pe jos sau încurcate, deoarece va afecta curgerea lină a energiei (chi) din birou. Acest lucru este valabil şi în cazul lucrurilor de pe birou, care trebuie bine organizate şi aşezate la locul lor.

8. Nu aduce niciodată de lucru în dormitor. Cele două spaţii au destinaţii complet opuse şi aşa trebuie să rămână pentru a nu provoca insomnii în dormitor şi somnolenţă în timpul lucrului.

9. Cristalele absorb energia negativă şi reprezintă o decoraţiune plăcută, ce poate fi uşor integrată în spaţiul de lucru. Dacă pui câteva cristale pe birou vei atrage mai eficient veniturile şi vei lucra mai productiv. Poţi să le pui în pământul plantelor. Nimeni nu va şti că sunt acolo, dar ele îşi vor face treaba.

10. Pentru mai multă bună dispoziţie atunci când intri în birou, amenajează mai vizibil şi mai plăcut colţul pe care îl vezi prima dată când intri în încăpere.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *