Schimba-ti starea de spirit

By  | 

Schimba muzica

Probabil ca esti una dintre acelea care nu concep sa mearga spre serviciu sau scoala fara sa asculte muzica. De cele mai multe ori, preferam muzica ritmata, care, chipurile, ne-ar putea face mult mai dinamice, insa, daca sintem usor nervoase, s-ar putea sa ne agite si mai mult. Pentru astfel de momente, este ideal sa ai la indemina un CD sau un playlist de muzica clasica. Emotiile negative se vor atenua.

Danseaza ca Ginger

Stiu, nu ai timp de nimic. Dar trebuie sa-ti mai faci loc si pentru mici rasfaturi personale. Si de ce sa nu te indrepti catre un… moft care te obliga la miscare fizica si care te ajuta sa faci si noi cuceriri pe ringurile de dans? Da, inscrie-te la cursuri de dans si impusca doi iepuri dintr-o lovitura – asa procedeaza fetele COSMO.

Buze ca fraga

Buzele rosii sint un semn al increderii si al sex-appeal- ului. Reactia pe care o vor avea ceilalti la vederea chipului tau iti va imbunatati dispozitia.

Distreaza-te in fata computerului

E imposibil sa fii apatica daca te amuzi cumva. Asa ca ai doua variante. Ori iti faci ordine in fotografii (si le alegi pe cele mai amuzante cu tine si cu prietenii tai), ori vizionezi filmulete haioase de pe site-urile specializate in umor.

Schimba lampa de birou

O lumina puternica, venita de deasupra capului, te poate face mai stresata si mai nervoasa; in schimb, o lumina calda te-ar putea calma.

Infrumuseteaza-ti caminul

Nuantele de roz din casa, precum si culori ca rosul si verdele iti pot induce subconstient stari de buna dispozitie si amelioreaza starile depresive. Studiile mai arata ca oamenii devin mai fericiti in preajma culorilor calde si stralucitoare precum galbenul si portocaliul. Impodobeste-ti camera cu flori sau fructe galbene si portocalii.

Bifeaza condica de sex

Sexul este un glosar de beneficii – o partida de sex iti arde 200 de calorii, orgasmele iti fac somnul mai dulce, diminueaza starea de nervozitate, durerile menstruale, nivelul colesterolului din corp, riscul aparitiei bolilor cardiace, si lista-i lunga. „Povesteste-i” iubitului tau mai multe pe aceasta tema…

Indrazneste outfituri „bomba”

Fie ca esti o fire mai sport sau sobra ori natura jobului iti impune tinute in stil office, sparge tiparele macar o data. Imbraca-te provocator – fara sa aluneci pe panta vulgarului. Orice femeie are in sifonier cel putin o tinuta in care se simte atragatoare, lucru confirmat de prieteni, colegi sau chiar necunoscuti. Imbraca-te cu acele haine, pune-ti o pereche de pantofi cu toc si iesi in oras. Te vei simti bine inca din clipa in care te vei privi in oglinda.

Adopta cura de citrice

Citricele te pot binedispune, spun psihologii. Si fiindca iti ia ceva sa le cureti de coaja, le vei consuma intr-un ritm lent si nu vei ajunge sa te simti ghiftuita. Detoxifica organismul si pune-i armura contra gripelor care vin la „oferta 2 in 1” cu primavara. Suc de lamii galbene si verzi, in loc de alta bautura, grepfrut pe stomacul gol dimineata si salata de fructe intre mesele principale. Daca esti fumatoare, adopt-o permanent!

Nu sacrifica somnul

Mai bine iesi in oras decit sa dormi? Te chinui sa rezolvi noaptea dosarele alea „urgente”? Desi ti se pare imposibil, starea de oboseala cronica este o boala, care te poate afecta si pe tine. Organismul are nevoie de 6-8 ore de somn in intervalul orar 23 p.m. – 7 a.m., si nu de la 4 dimineata incolo…

Fiica naturii

Fiindca vremea incepe sa tina cu noi, a sosit timpul sa petrecem mai multe ore in natura. Ia prinzul in aer liber, plimba-te prin parc si priveste zborul pasarilor. Plimbarile in aer liber reduc ritmul batailor inimii si lupta impotriva instalarii pesimismului. Si alterneaza distractiile! Iesitul in cluburi ti se pare singurul divertisment pe care-l poti proba? Ce-ar fi sa dai un weekend „aerul” din baruri pe „oazele de oxigen” de la munte? Odata ajunsa acolo, repeta domol pentru citeva secunde exercitii de respiratie adinca. Instituie acalmia in psihicul tau.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *