Reguli de e-mail la birou

By  | 

Evită aceste greșeli înainte să apeși send.

Nu deveni dependentă

Comunicarea prin e-mail ți se poate părea sigură și rapidă, dar nu e întotdeauna eficientă. „Vei construi relații solide și vei evita interpretările alegând o conversație telefonică sau chiar una față în față atunci când e posibil”, spune John Leahy, președinte al Kind Snacks.

Zâmbetul îți pune cariera pe tavă

Citește, apoi recitește

E obligatoriu, mai ales atunci când trimiți un mail de pe telefon. Nu vrei să te regăsești printre postările blogului F U, Auto Correct!, pentru că în locul cuvântului „proiect” ți-a ieșit o obscenitate adresată, culmea, șefului.

Atenție la „ton”

Salutările precum „Hei!” nu sunt neapărat deplasate, dar fii atentă la modul cum își vorbesc ceilalți oameni prin firmă, pentru a fi sigură că îți permiți acest ton. Limbajul specific internetului, cum ar fi „LOL” nu e o idee bună. „Poate fi considerat o dovadă de imaturitate din partea ta”, spune Anna Post, expert în conduita profesională. La fel și în cazul emoticoanelor.


Comments

comments