Masaj facial anti-stres

By  | 

Griji, probleme la serviciu – acestea sunt “ingredientele “ care te obosesc în fiecare zi. COSMO te învaţă să te relaxezi şi să dormi ca un bebeluş.

Aşază-te confortabil!

Stai relaxată pe scaun, cu spatele drept şi picioarele pe podea. Pune buricele primelor trei degete de la mâini pe ambele părţi ale maxilarului, atingând obrajii. Strânge dinţii pentru a fi sigură că ai pus degetele acolo unde trebuie – ar trebui să simţi muşchii mişcându-se sub buricele degetelor. Închide ochii, nu te mai gândi la nimic şi respiră adânc de trei ori.

Ce trebuie sa stii inainte sa mergi la masaj

Expiră stresul!

Când expiri, deschide gura. Lasă-ţi mandibula să atârne greu şi stai în această poziţie timp de trei respiraţii. Din nou, în timpul celei de-a patra expirări, presează gradual pe ambele părţi ale mandibulei cu buricele degetelor. Menţine poziţia apăsat şi numără până la cinci. Vei simţi cum se eliberează tensiunea acumulată de-a lungul zilei.

Secretele masajului senzual

Încercuieşte cheful de viaţă.

Inspiră şi, în timp ce expiri, fă lent cinci cercuri înspre gură, buricele degetelor tale fiind poziţionate pe muşchii mandibulei. Dacă execuţi mişcarea corect, mandibula ar trebui să se lase în jos puţin câte puţin în timp ce „descrii” cercurile pe obraji. Acum fă alte cinci cercuri apropriind degetele de urechi. Concentrează-te pe a relaxa muşchii maxilari.

3 metode de masaj neconventional

Apasă şi odihneşte-te.

Cu buricele degetelor mijlocii apasă gradual pe muşchii maxilarului în cele mai înalte puncte – sub pomeţi şi, apoi, pe lobii urechilor. Menţine apăsarea până termini de numărat până la cinci şi depărtează degetele uşor de acel loc. PONT: În timpul în care menţii apăsat se eliberează cea mai mare parte a tensiunii, aşa că nu te grăbi să treci la alt punct.

Termină masajul repetând pasul 2.

Text: Anca Rusu

 


Comments

comments