Disco Siesta – De ce si cat sa dormi inainte de party

By  | 

Un pui de somn înainte de a ieși în oraș poate face diferența între o noapte extraordinară și una ratată. Iată cum devii maestra ațipitului înțelept.

#1 Ideal ar fi să dormi mai mult de 45 de minute, dar mai puțin de 90. Dacă dormi mai mult, te vei trezi în mijlocul unui ciclu de somn adânc, ceea ce te va face să te simți amețită.

Puiul de somn sporeste memoria si capacitatea de invatare

#2 Dacă stai mai prost cu timpul, un somn de 20 de minute poate face minuni. Te vei trezi cu o stare de spirit bună și complet odihnită. Pentru efecte și mai bune, bea o cafea înainte de a te culca. Având în vedere că doza de cafeină are nevoie de 20-30 de minute pentru a-și face efectul, te vei bucura de ea exact la trezire.

#3 Stai departe de alimentele bogate în zaharuri în orele de dinaintea somnului. Mănâncă sau bea ceva bogat în proteine și calciu (care induce starea de somnolență), cu aproximativ o oră înainte de a te băga în pat. Da, mama ta avea dreptate în legătură cu paharul ăla de lapte.

Cele mai bune pozitii de somn

#4 Caută o cameră întunecată (sau pune-ți o mască de dormit) și acoperă-te cu o pătură. Fii atentă însă la efectul ”Albă ca Zăpada” – dacă îți e prea cald, o să dormi mai mult decât trebuie, pe când dacă-ți e prea frig, n-o să dormi adânc. Alege o pătură care să se potrivească perfect cu temperatura din cameră.

8 lucruri care iti saboteaza somnul

#5 Dă drumul la ventilator – zgomotul produs de acesta va acoperi orice sunete, de la lătratul câinilor de afară, la traficul de pe stradă sau cearta vecinilor de la etajul inferior.


Comments

comments