Cum manageriezi stresul zilnic

By  | 

 

Viaţa modernă este extrem de aglomerată, de aceea e crucial să-ţi dezvolţi abilitatea de a combate stresul zilnic. Probabil că foarte mulţi dintre noi avem mai multe sarcini decât putem duce, încercăm să bifăm prezenţa la evenimente importante şi ne străduim chiar să facem mişcare atunci când găsim, ca prin minune, o oră liberă după-amiaza.

 

 

Din păcate mai avem timp pentru recreere, pentru cei dragi, iar orele de somn s-au redus şi ele. Nu-i de mirare că uneori te simţi atît de obosită, încât orice mic incident te ia pe nepregătite, jucându-se cu nervii tăi. Iată câteva stratefii eficiente, care îţi antrenează răbdarea.

  • Încearcă să înţelegi că sursa stresului se află în mintea ta, şi nu în evenimentele de fiecare zi. Stresul cotian depinde de reacţia ta la lucrurile care se întâmplă în jurul tău, iar o viaţă stresantă duce la probleme de sănătate, anxietate şi depresie.

 

 

  • Poţi schimba modul în care răspunzi la stresul exterior. Dezvoltă obiceiul de a anticipa momentele în care devii furioasă cu gândul la consecinţele pe care le va avea un eveniment care nu s-a desfăşurat aşa cum ţi-ai dorit şi opreşte acest carusel al gândurilor. Înlocuieşte furia cu crearea unui plan de rezervă.

 

 

  • Pentru a-ţi schimba modul de gândire, trebuie să identifici toate sursele stresului, pentru ca apoi să încerci să le elimini atunci când e posibil.
  • Ai răbdare cu tine însăţi, nu te poţi aştepta să devii peste noapte expertă în combaterea stresului cotidian, dar orice mic progres te va ajuta să fii mai calmă şi mai eficientă.
 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *