Ce să nu faci în momentele în care te simți anxioasă

By  | 

Chiar dacă nu suferi de anxietate, poți avea momente în care te simți foarte anxioasă. Învață cum să le faci față!

Anxietatea este o tulburare care îți afectează viața de zi cu zi, însă există persoane care prezintă rar simptome (de exemplu, o dată la câteva luni, pentru scurt timp). Apar sentimentul de frică nemotivată, gânduri constante de îngrijorare, dificultate în respirație, transpirație etc. Ce e de făcut în aceste situații?

Lasă telefonul deoparte

Facebook și Instagram nu te vor ajuta în acest moment. În loc să te relaxezi, vei vedea poze în care persoane „perfecte” se distrează prin cine știe ce țară unde tu nu ai bani să mergi. Mai bine închide telefonul o oră și citește.

Citește și: Suferi de anxietate sau ești stresată?

Meditează

Ia-ți o aplicație de meditat și folosește-o dacă simți că ești prea anxioasă. Doar câteva minute pot face minuni!

Nu face multi-tasking

E posibil să să fii anxioasă tocmai pentru că te aaglomerezi prea mult. Fă-ți un to-do list și du la capăt task-urile cele mai importante sau urgente, pentru a scăpa de o grijă. Concentrează-te pe ce faci în momentul de față și nu te gândi și la ce urmează să lucrezi mai târziu.

Citește și: Cum să combați anxietatea 

Nu bea alcool

Poate crezi că un pahar-două de vin te vor ajuta, însă alcoolul îți afectează calitatea somnului. Astfel, e posibil ca a doua zi încă să te simți prost.

Gândește-te la toate lucrurile bune din viața ta

Oprește-te 2 minute din ce faci și notează pe o hârtie măcar 10 lucruri pentru care ești recunoscătoare sau pentru care ești mândră.

Tu ce faci când te simți anxioasă?


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *