Vrei sa fii mai eficienta la birou?

By  | 

Fă curat, redecorează, organizează-te mai bine şi vei vedea minuni.

Ştii prea bine că nu doar programul prelungit de muncă, şeful enervant sau colegii care nu tac niciodată din gură sunt de vină pentru nivelul de stres şi anxietate care au pus stăpânire pe tine. Faptul că ai un birou haotic şi nu te concentrezi pentru a fi mai organizată contribuie substanţial la starea ta “ca pe ghimpi”.

Primul lucru pe care ar trebui să-l faci este să-ţi cumperi post-it-uri de dimensiune mai mare şi să-ţi ȋntocmeşti to do list-ul zilnic, ȋn timp ce-ţi bei ȋn linişte cafeaua. “Arborează” to do list-ul undeva sub nas şi bifează de-a lungul zilei ce ai rezolvat pentru fi cu adevărat eficientă. Al doilea lucru urgent ar fi să-ţi iei un abonament la sală şi să te duci de câteva ori pe săptămână pentru “a transpira stresul” pe bandă.

Apoi, reorganizează-ţi şi redecorează-ţi biroul. Uite cum:

Cumpără-ţi accesorii drăguţe
Dă o raită prin magazinele de deco şi cumpără-ţi o lampă şic, o vază glam sau câteva rame foto ȋn care să pui nişte mesaje motivaţionale care să te relaxeze sau fotografii din vacanţă care să diminueze din stresul serviciului.

Ritual pentru a fi mai eficienta la birou

Sfaturi de amenajare Feng Shui a biroului

Supra-solicitarea la birou

Ajustează-ţi lampa, ecranul şi scaunul
Pune o păturică drăguţă pe scaunul de birou pentru a te simţi mai confortabil şi mai ca acasă şi o pernă lombară pentru a nu mai avea dureri, dar şi pentru a fi relaxată pe durata ȋntregii zile.

Ajustează scaunul, ecranul şi lampa pentru ca să nu mai fie factori de stres şi oboseală. Pe net găseşti şi aplicaţii speciale care ajustează luminozitatea ecranului ȋn mod automat pentru a fi cât mai odihnitor pentru ochii tăi.

Ia pauze dese!!!
Da, vechea vorbă cu “pauzele lungi şi dese sunt cheia marilor succese” este cât se poate de valabilă. Nu este deloc indicat să munceşti non-stop, corpul tău are nevoie de pauze pentru a nu se extenua. Ia-ţi cafeaua pe balconul firmei la fiecare două ore, de exemplu, şi relaxează-te pe un scaun minim cinci minute.

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *