7 obiceiuri ale tipelor puternice

By  | 

Atunci când îţi stabileşti un scop munceşti neîntrerupt pentru a-l obţine. Succesul poate fi atins, iată mai jos câteva idei pentru a-ţi urma calea. 

Pentru a-ţi atinge ţelurile, indiferent de contextul în care acestea se plasează, trebuie să fii ambiţioasă, pasionată de acel ceva pe care-l faci pentru a ajunge unde îţi doreşti, dar şi sănătoasă din punct de vedere fizic. Inspiră-te mai jos din 7 obiceiuri ale tipelor puternice:

Mananca corect

Da, ai ghicit, alimentaţia corespunzătoare nu e doar un trend. Pe lângă cerinţele nutriţioniştilor moderni de a sta deoparte de sucuri carbogazoase, prăjeli, carbohidraţi în exces, una dintre cele mai importante recomandări ale lor (şi un numai!) este să nu sari peste micul dejun. Oferă corpului energia de care are nevoie pentru a parcurge ziua la intensitate maximă optând pentru un mic dejun bogat în cereale, grăsimi sănătoase, fructe sau legume.

Isi respecta odihna

Exact, orele de somn ideale sunt între 22:00 şi 6:00 dimineaţa, însă nu e nici o crimă dacă un te retragi în pat de la ora aceea. Totuşi, reţine că odată ce te culci peste 12 noaptea, ţi-ai cam stricat rutina odihnei nocturne şi vei observa singură consecinţele asupra tenului şi a stării generale de a doua zi. Fii disciplinată.

Aleg snack-uri gustoase

Dacă ai mâncat un mic-dejun bogat şi sănătos, nu înseamnă că următoarea masă este cina. Asigură-te că de-a lungul zilei ai la tine câte un snack pentru două momente ale programului de lucru – ora 11:00 şi ora 16:00. Adică doar cu câteva ore înainte de prânz şi de cină. Poţi să mănânci seara târziu, dar musai cu două ore înainte să adormi, pentru a permite digestia.

Se hidrateaza sanatos

Cele opt pahare de apă recomandate zilnic nu sunt glumă! În plus, poţi jongla cu reţetele de limonade (în cazul în care apa plată ţi se pare plictisoare uneori) şi poţi testa acasă diverse arome. Într-un litru de apă pune un castravete tăiat felii, o lămâie feliată, rade nişte ghimbir şi lasă peste noapte la infuzat în frigider, într-un vas de preferat închis ermetic. Băutura delicioasă de a doua zi îţi va garanta o hidratare corectă.

Au putin sange rece

Atunci când te afli în situaţia de a lua o decizie grea sau de a face o alegere cu potenţiale consecinţe pe care nu le poţi controla în totalitate, respiră adânc şi analiează situaţia. Cere eventual ajutorul, nu e nici o ruşine. Cântăreşte cât mai cerebral posibil lucrurile şi alege mereu în favoarea ta – vor fi suficiente ocazii în care să îţi demonstrezi generozitatea.

Uita sa se compare vreodata

Comparaţia e mama dezamăgirilor şi a depresiilor! Fiecare dintre noi suntem altfel construite şi avem şi trăin propria reţetă de viaţă, deloc asemănătoare cu a altei persoane. Dacă râvneşti în secret la viaţa cuiva (totuşi sper să fie într-un sens constructiv, nu cu invidie !), fă tot posibilul să ajungi şi tu acolo unde este ea, dar prin forţele proprii. Munceşte, fii dedicată şi stabileşte-ţi scopuri măreţe. Succes!

Evita extremele si excesele

O prietenă de-a mea a venit încărcată de emoţie de la şedinţa de psihoterapie săptămânală, după ce specialistul i-a recomandat să fie mai flexibilă şi să nu mai vadă viaţa în alb şi negru. Să aleagă şi căile de mijloc, în defavoarea celor extreme, iar când a înţeles ce i s-a spus, viaţa ei a început să se schimbe. A început să aibă ochi pentru noi chestii şi să perceapă oamenii altfel, iar aceştia i-au întors atitudinea pozitivă. Fii înţelegătoare, tolerantă şi nu uita că nimeni nu face ceva împotriva ta, ci doar pentru ei înşişi – iar asta poate fi o lecţie, nu o dramă.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Array ( [0] => 14 [1] => 11 ) Array ( [0] => 14 [1] => 11 )