4 femei cu idei cool pentru afaceri de succes

By  | 

Claudia Filip

  • www.pomello.ro

Claudia a intrat in industria alimentara cu Greater Food, care detine doua branduri, Pomello si Go Go Diet, in ambele cazuri pornind de la dorinta de a raspunde nevoilor consumatorilor.

Noutatea din afacerea ei: Pomello, sau "bucatarul tau personal", iti livreaza mancarea proaspat gatita, direct in tava, oala sau cratita in care a fost pregatita.

In ceea ce priveste Go Go Diet, Claudia a creat cu ajutorul medicilor nutritionisti un program de dieta de doua saptamani, iar clientul primeste acasa sau la birou, in fiecare dimineata, dieta pentru intreaga zi.

"Clientii nostri slabesc in cele doua saptamani intre 5 si 8 kg, in functie de organism. In plus, li se ofera dieta South Beach – o dieta sanatoasa, bazata pe consum de alimente cu indice glicemic mic", explica Claudia.

Pontul ei numarul 1: "Respecta-ti clientii si cu siguranta ei te vor respecta pe tine."

 

Carmen Popa

A inceput proiectul din dorinta de a schimba ceva in mentalitatea femeilor, de a confirma ideea ca poti fi tu insati in orice imprejurare.

"Iubesc arta si designul de moda de la o varsta frageda, dintotdeauna m-au impresionat imaginile si in special dramatismul din ele – acel mesaj pe care il transmiteau si pe care parca nimeni nu-l observa", marturiseste Carmen.

Noutatea din afacerea ei: O linie vestimentara atipica, dedicata mireselor originale.

Pentru sezonul de primavara-vara 2012, Carmen propune o "soldier bride": mixul elegantei vestmantului matrimonial cu rigurozitatea impusa de frapantul army style creeaza acea "cool bride".

Pontul ei numarul 1: "Succesul deriva din noutate, iar asta presupune valentele unei originalitati statornice. Asadar: «Fii tu insati!».

Catrinel Stan

Catrinel si-a dorit un beauty lounge, unde o echipa de oameni cu pregatire medicala sa dovedeasca o abordare foarte personala si apropiata de cliente, indiferent de solicitarea pe care o au acestea.

Noutatea din afacerea ei: "Nu totul se rezuma la slabire, tonifiere sau lifting", spune Catrinel.

Astfel, la centru poti veni pentru a scapa de acumularile de energii negative, de stres, anxietate, nervozitate etc.

De aceea, inca de cand a dat startul afacerii, ea a pus accent pe partea de protocol corespunzatoare clientilor.

Pornind de la diagnosticari si pana la etapele tratamentelor, totul e personalizat si adaptat nevoilor si organismului fiecarei persoane care paseste in centru.

"De foarte multe ori, problemele clientilor vin din interior si sunt strans legate de starea psihica. Trebuie sa stii sa-i asculti pentru a-ti putea da seama care sunt de fapt problemele si cum ii poti ajuta."

Pontul ei numarul 1: "Trebuie sa crezi in vise si sa ai convingerea ca munca sustinuta va duce la indeplinirea lor."

 

Otilia Pal

  • Atelier Le Bon

Micul ei business consta in prepararea de bunatati home made pentru cei care doresc ceva deosebit, dar nu au timp sa pregateasca ei insisi.

"Am inceput prin a oferi prajiturelele si dulceturile pregatite de mine prietenilor, cu diverse ocazii, iar ei m-au incurajat sa trec la urmatorul nivel", isi aminteste Otilia.

Noutatea din afacerea ei: "Personalizarea produselor in functie de preferintele consumatorului – lucrand in sistem de comanda, pot adapta retete de baza si sa adaug ingredientele favorite ale cumparatorului.

Vara aceasta am facut o dulceata de caise cu levantica, si s-a bucurat de multa apreciere din partea celor care iubesc aroma aceasta", spune Otilia.

Pontul ei numarul 1: "Ma ghidez dupa ideea ca fiecare isi doreste tot ce e mai bun pentru el insusi si asta caut sa ofer. Cel mai important «ingredient »: sa pui suflet in ceea ce faci!".


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *