Vrei sa slabesti? Sugestii pentru cina perfecta

By  | 

Multe femei care vor să dea jos câteva kilograme aleg să sară peste masa de serară, ceea ce este o mare greșeală. Iată câteva sugestii pentru cina perfectă, dacă vrei să slăbești.

Fiecare masă a zilei este importantă, inclusiv cina. Dacă și tu vrei să slăbești și crezi că vei reuși prin a nu mânca nimic seara, află că aceasta alegere nu este una tocmai sănătoasă. Multe diete chiar interzic consumarea oricărui tip de mâncare după ora 20:00 sau chiar după ora 18:00, însă nu îți recomandăm să faci asta.

În mod normal, micul dejun este obligatoriu și trebuie să îți ofere energia necesară pentru a-ți începe bine ziua. La prânz ar trebui să consumi ceva mai consistent, dar multe dintre noi nu facem asta, ci alegem să mâncăm un sendwich sau o salată în pauza de prânz de la birou. Seara, ar trebui să mâncăm ceva mai ușor din simplul motiv că urmează să ne culcăm, deci caloriile nu vor fi arse în următoarele ore. Dacă ai chef, poți lua o gustare și în miezul nopții. Nu contează neapărat dacă mănânci sau nu, ci ce anume mănânci!

7 alimente la care ar trebui sa renunti pe durata iernii

Astfel, iată sugestiile noastre pentru o cină perfectă:

Consumi carne? Atunci alege carnea de curcan și pui sau peștele, sunt mai sănătoase și ușoare decât cele de vită sau porc.

Nu consumi carne? Alege alte surse de proteine, precum semințele, nucile, avocado, mazărea, verdețurile (spanac, broccoli etc). Găsești în acest articol cele mai bune surse de proteine pentru vegetarieni.

Bineînțeles, salatele și supele sunt foarte potrivite pentru cină.

15 trucuri pentru a manca mai sanatos

Ce să NU consumi la cină?

Nutriționiștii recomandă să nu consumăm mâncăruri prăjite, cartofi (indiferent cum sunt preparați), paste, orez și dulciuri. Dacă îți este poftă de ceva dulce, alege mai bine un fruct, o salată de fructe sau un smoothie.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *