Un mic dejun pe care-l adori

By  | 

Indiferent de motivul pentru care sari peste micul dejun, noi venim cu soluții salvatoare care te vor ajuta să slăbești și să fii mai energică. Cum? Mâncând micul dejun așa cum ȋți place.

2 mic dejunuri rapide&healthy

Trebuie să-mi țină de foame toată dimineața. N-am timp de gustări.

Combină iaurtul grecesc (are cele mai multe proteine – 16 g) cu un pumn de migdale (minerale, vitamine și uleiuri naturale) pentru a fi full până la prânz.

Pune la blender cam 10 capșune tăiate cubulețe sau fructe de pădure, fă-le piure și adaugă cam 100 – 150 g mascarpone și 1-2 lingurițe de miere pentru un mic dejun sățios și delicios.

Dacă nu e ceva super-rapid, nu mănânc pentru că nu am timp și nici chef.

Un baton de cereale sau fructe este perfect pentru tine. Ai două opțiuni:

a. Le poți cumpăra din comerț, dar citește cu grijă lista de ingrediente pentru că majoritatea batoanelor sunt pline cu chimicale și zahăr. Cel mai bine ar fi să-ți iei mai multe din magazinele bio și de la plafar.

b. Sau fă-ți acasă batoane mixând fulgi de cereale cu fructe proaspete scurse și tăiate cubulețe mici, fructe uscate, alune, nuci și unt de migdale sau de arahide. Amestecă toate ingredientele și pune mixul sub formă de baghete ȋntr-o tavă cu hârtie de copt. Ȋn maxim 10 minute sunt gata.

Cele mai bune alimente pentru micul dejun

Micul meu dejun este de la take away.

Chiar dacă nutriționiștii recomandă ca dacă vrem ceva dulce sau ȋngrășător să ne delectăm de dimineață, cel mai bine ar fi să-ți ȋncepi ziua cu ceva sănătos. Așa că evită biscuiții, covrigii sau brioșele, și alege un sandviș cu ou, pâine integrală și multe legume. Dacă ești la dietă, alege un sandviș vegetarian de la take-away sau prepară-l la serviciu cu ingrediente cumpărate de la supermarket-ul din apropiere: lipie, multe legume (ardei, roșii, salată, castraveți) și caș de vacă sau oaie.


Comments

comments