Trucuri pentru un somn linistit

By  | 
  •  Adoptă un program regulat de somn şi respectă-l. Organismul tău se va obişnui astfel şi va şti cănd este vremea să mergi la culcare şi să te trezeşti fără să foloseşti alarma.
  • Trezeşte-te în ridmul tău, fără  alarmă. Ceasul tău intern funcţionează precis iar organismul va şti când te-ai odihnit destul.
  • Practică un sport în timpul zilei, te va adormi ca un somnifer.
  • Siesta de după-amiază. Relaxează-te o jumătate de oră zilnic pentru a fi mai vigilentă în restul zilei.
  • Evită să bei după ora 3 p.m. să mai bei cafea, ceai negru sau cola iar seara, înainte de somn alcoolul şi ţigările. Ele favorizează un somn agitat şi treziri în timpul nopţii.

 

 

 

 

  • Evită mesele târzii, mănâncă cu cel mult două ore înainte de somn, ceva lejer ca o salată sau un fruct.
  • Amenajează-ţi dormitorul confortabil, să îţi facă plăcere să fii acolo. Nu adormi pe canapeaua din living cu laptopul în braţe.
  • Evită contactul cu tehnologia când te bagi în pat, preferabil să închizi televizorul din timp iar telefonul să îl laşi în altă cameră.
  • Bea ceaiuri calde care te calmează şi te liniştesc pentru un somn profund.
  • Foloseşte aromaterapie: ulei de lavandă în baie sau o pernă aromată în dormitor îţi va relaxa simţurile.

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *