Trucuri ca sa nu te ingrasi

By  | 

De-a lungul timpului, bifând zeci de diete de-a rândul, ajungem să ne dezvoltăm propriile noastre reguli şi legi care să ne ajute să ne menţinem la o greutate constantă. Totuşi, de cele mai multe ori acestea sunt extreme şi presupun “tăieri” drastice din numărul de calorii, antrenamente extenuante, alegerea unor alimente care nu hrănesc orgamismul suficient şi multe altele care se dovedesc că ne strică mai mult decât ne ajută.
Iată-le pe cele sănătoase şi care nu te vor frustra, ci doar te vor ajuta să fii fericită cu felul ȋn care arăţi şi de ceea ce-ţi pui ȋn farfurie.

Citeşte ingredientele
Multe femei ȋşi cumpără alimente, ba chiar şi cosmetice, fără să citească mai ȋntâi lista cu ingrediente pentru a vedea dacă le face bine cu adevărat sau dacă acel produs e doar o cacialma de marketing.

De multe ori produsele alimentare care la prima vedere par super-sănătoase, sunt de fapt mai mult sau mai puţin nocive, fiind pline de ingrediente procesate industrial, coloranţi, conservanţi sau alte prostii.
Ȋn concluzie, nu cumpără nimic ȋnainte de a face “investigaţii”.

Ţine o banană şi câteva migdale pe aproape
Pentru a avea numai alimente sănătoase la ȋndemână atunci când ţi se face foame, pune de dimineaţă ȋn geantă sau ţine prin sertarele biroului un fruct mai săţios ca o pară, un măr sau o banană şi nuci sau alune.
N-ar fi rău nici un iaurt gustos servit cu două rondele din orez expandat.

Mănâncă sardine
Se tot vorbeşte de somon ca de Sfântul Graal al complexului de uleiuri Omega, dar sunt mulţi alţi peşti (şi plante de altfel) surse perfecte de Omega.

Una dintre cele mai recomandate o constituie ieftinele şi super-accesibilele sardine, foarte folositoare şi dacă ai probleme cu ligamentele sau tendoanele pentru că ajută la creşterea producţiei de colagen, substanţa care-ţi asigură ligamente super-flexibile.

Mănâcă supă, multă supă
Un bol mare de supă are ȋn jur de 300 de calorii dacă este de legume şi cam 350 – 400 dacă are şi carne şi te ajută de asemenea să mănânci mai puţin din felul doi şi să te menţii hidratată. De asemenea, o supă caldă este cina perfectă pentru că are puţine calorii şi este foarte nutritivă.

De ce ne ingrasam?

Ce stii despre ceea ce bei?

 


Comments

comments