Trista, stresata? Iata ce rezolva problema

By  | 

Răspunsul la tristeţe, anxietate, stres şi orice altă problemă psihică temporară ai avea, nu este nici ȋn pastile şi nici ȋn psihologi, psihiatri, terapeuţi, ci ȋn tine. Tot ce trebuie să faci este să ieşi afară, sub soare, ȋnarmată cu un tricou, colanţi sexy şi o pereche de adidaşi şi să alergi, să o iei ȋn pas de marş prin parc sau doar să stai pe bancă pentru ȋnceput şi să te bucuri de soare.

Am identificat formele de mişcare care fac minuni pentru starea psihică şi ţi le detaliem asociindu-le cu problema pe care o tratează cel mai bine:

Yoga pentru anxietate
Te vei ȋndrăgosti de mişcările lente, dar solicitante, senzaţia de forţă pe care ţi-o dă, dar şi de efectul pe care-l are asupra felului ȋn care arăţi – fiecare asana a fost creată ȋn Antichitate pentru a trata câte un organ ȋn parte, pentru a echilibra producţia hormonală şi a da o stare de bine practicantului.

Astfel, vei vedea că după prima sesiune de yoga te vei simţi mai relaxată, mai zâmbitoare, dar şi o forţoasă cu o mare febră musculară.

Kickboxing pentru nervi şi stres
Dacă simţi că plesneşti de nervi şi că dai pe afară de agresivitate şi agitaţie, ai nevoie de un “calmant sportiv”, adică de un sport agresiv, care să te liniştească şi “să scoată răul din tine”. Ȋncearcă alergatul ȋn parc, iar dacă ȋncă mai simţi că ”vrei să iei capul cuiva”, treci la kickboxing.

Faptul că loveşti sacul de box sau că te extenuezi alergând, te ajută să reglezi producţia de hormoni ai stresului şi să eliberezi multe endorfine, hormonii fericirii.

Exerciţii de forţă pentru a fi mai mândră de tine
Nimic nu te poate face mai mândră de tine vara asta decât un abdomen plat şi muncit afişat pe plajă ȋntr-un costum de baie sexy. Dacă nu prea-ţi place de tine, iar nivelul de ȋncredere este atât de scăzut ȋncât nici nu merită menţionat, apucă-te de sport serios, cu greutăţi şi aparate de fitness. Crede-mă, te vei simţi Wonder Woman când vei trage de “fiare” ȋn sală sub ochii plini de admiraţie ai bărbaţilor care muncesc cot la cot cu tine.

Ce sa NU faci cand esti stresata


Comments

comments