Tracy Anderson si corpul tau perfect

By  | 

De multe ori avem impresia că antrenoarele şi vedetele s-au născut pentru a avea corpul perfect tonifiat şi slim şi nu de puţine ori nu ne ȋnşelăm. Sunt multe femei care au metabolismul super-rapid (uff, ce noroc), care le permite să se ȋnfrupte din tot ce au chef fără să-şi facă probleme că se vor ȋngrăşa.

Pe de altă parte, vedete precum celebra Tracy Anderson, una dintre cele mai apreciate antrenoare de la Hollywood, cea care a sculptat superbele forme ale multor celebrităţi precum Gwyneth Paltrow sau Victoria Beckham, nu s-a născut să fie vreo “slăbătură”, ci a suferit toată viaţa de o cruntă tendinţă de ȋngrăşare la fel ca multe dintre noi.

Dar ea a dezvoltat propria metodă de antrenament, una revoluţionară, cu ajutorul căreia şi-a restructurat efectiv fibra musculară. De aceea ea este un exemplu de urmat mai mult decât alte femei cu un corp perfect de la natură şi care nu au trebuit să muncească din greu pentru a ajunge ȋn formă maximă.

Tracy a fost dansator profesionist, cu bursă la şcoala de dans din New York, dar deşi se antrena din greu, a realizat la un moment dat că se ȋngrăşase şi că multe dintre antrenamentele pe care le făcea nu aveau efectul scontat, umflând inestetic fibra musculară precum step aerobicul.

A ȋnceput să-şi dezvolte metoda de antrenament cu ajutorul unui medic specialist ȋn cercetare pe structura musculară umană recomandat de tatăl copilului lui Tracy, fost jucător NBA.

“Mi-am dat seama că poţi să-ţi recreezi fibra musculată, dar nu existau metode care să ajute oamenii să facă asta, nimic care să-i ghideze ȋn a face ceva ce ȋn mod normal se crede a fi imposibil. (…) Deşi fitness-ul a fost dintotdeauna foarte important pentru mine, am realizat că vei fi aşa cum te mişti şi că trupul se va adapta antrenamentelor la care-l supui”, explică Tracy.

Nu ȋn ultimul rând, Tracy atenţionează asupra importanţei dietei ȋn obţinerea unui corp sănătos:”Eu nu am sensibilitate la lactate, de exemplu, aşa că pot mânca brânzeturi sănătoase fără să am nici o problemă, dar sunt alergică la avocado şi ulei de cocos. Trebuie să ajungi să te cunoşti, să ştii care-ţi este rata metabolică şi ce va cauza inflamaţie şi ce nu”. Evident, zahărul rafinat şi glutenul ar trebui din punctul de vedere al antrenoarei să fie restricţionate ȋn dietă.

Motivatie ca sa alergi de azi

Vrei sa-ti misti fundul de pe canapea?

 


Comments

comments