Totul despre dieta echilibrata

By  | 

Cum te întorci la o dieta echilibrata dupa ce ai ținut o cură de slăbire drastică și ai făcut o obsesie din a număra calorii? În primul rând, trebuie să dai prioritate alimentelor care echilibrează activitatea cerebrală, asigurându-ți buna dispoziție constantă în timp ce elimină sau diminuează din stările letargice sau obsesive.

ACIDUL FOLIC. În afară de faptul că e vital pentru sănătatea unei femei, mai ales dacă intenționezi să rămâi însărcinată în viitorul apropiat (diminuează riscurile de malformație a fătului), acidul folic normalizează nivelul hormonilor secretați de creier, cei care, în cazul în care fluctuează, duc la stări anxioase sau depresii.

Alimente cu acid folic: broccoli, ciuperci, spanac, fasole, suc de portocale, banane

ACIZI GRAȘI OMEGA 3. Datorită lor avem o piele strălucitoare, o memorie de elefant, o capacitate intelectuală invidiată de toți colegii de birou, dar și o stare de zen permanentă și impertubabilă.

Cum păcălești pofta de dulce

Alimente cu Omega 3: hering, somon, ton, păstrăv, macrou

VITAMINA A. Numeroase studii efectuate pe subiecți umani au indicat faptul că un nivel scăzut de vitamina A în organism duce la un comportament psihotic. Ca să nu ajungi niciodată într-un asemenea impas, asigură-te că nu trece zi fără să consumi alimente care conțin această vitamină.

Alimente cu vitamina A: brânză, carne, fructe de culoare deschisă, legume și ouă

MAGNEZIU. În lipsa unei cantități adecvate de magneziu, pot apărea dereglări pshice ca anxietate, anorexie, depresie ș.a.

7 alimente la care ar trebui să renunți pe durata iernii

Alimente cu magneziu: fasole, nuci și legume

SURSĂ: www.rethink.org


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *