Topul alimentelor anti-stres

By  | 

Dacă ai un stil de viată foarte solicitant şi ai nevoie de un mic boost de calmitate,  îl poţi obţine printr-o alimentaţia corectă. Iată ce alimente anti-stres trebuie să consumi.

Asparagusul. Ca să nu îţi mai ieşi din minţi în zilele acelea interminabile la job, include în meniul zilnic şi asparagus, bogat în acid folic şi vitamina B. Efectele secundare (urină urât mirositoare) sunt uşor de ignorat atunci când te bucuri de mai multă linişte, nu?

Avocado. Acest fruct minune bogat în acizi graşi este bogat şi în glutation, o peptidă care împiedică absorbţia intestinală a unor grăsimi nocive. Avocado este fructul care conţine cel mai mult acid folic şi este deosebit de gustos şi uşor de inclus în alimentaţie.

Fructele de pădure. Toate fructele de pădure sunt bogate în vitamina C, cu rol benefic în a combate stresul, fapt dovedit şi în cadrul studiilor de specialitate. În plus, sunt un deliciu în orice fel ai alege să le consumi.

Stridiile. Dacă de obicei citeşti despre ele la categoria de afrodisiace, află că stridiile sunt foarte bogate în zinc, un mineral care reduce nivelul de stres. Nu poţi să le consumi prea des, dar atunci când ai de ales, fă-o în favoarea stridiilor.

Nucile. Aceste fructe sunt protejate de o coajă (relativ) dură dintr-un anumit motiv şi anume faptul că ascund numeroşi acizi graşi şi polifenoli, cu rol important în stimularea memoriei. În plus, acizii graşi Omega 3 din nuci ţin sub control nivelul cortisolului şi pe cel al adrenalinei. Poţi să le consumi în orice sezon, fie în salate fie ca atare.

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *