Top 6 alimente care ard calorii

By  | 

Vrei sa slabesti si ti-ai umplut deja frigiderul cu cele mai sanatoase mancaruri. Urmezi si un plan regulat de exercitii fizice si totusi, rezultatele pe care le astepti intarzie sa apara…

Acest lucru se intampla din cauza ca, pentru a slabi, nu e de ajuns doar sa reduci grasimile si dulciurile din alimentatie. Trebuie sa consumi acele alimente care iti furnizeaza energia si vitaminele necesare, si care sunt totodata foarte eficiente in arderea caloriilor.

Fulgi de ovaz

Dau senzatia de satietate si nu cresc nivelul insulinei in sange. Include fulgii de ovaz in meniul micului dejun si, pentru o gustare cu adevarat delicioasa, amesteca-i cu fructe uscate.

Oua

Multi considera ca ouale "saboteaza" dieta, din cauza continutului proteic ridicat. Dar ouale se numara printre cele mai bune alimente in arderea grasimilor, fapt datorat si prezentei vitaminei B12, recunoscuta ca fiind esentiala in arderea grasimilor. Important este sa consumi ouala in cantitati moderate si sa nu le combini cu alte mancaruri.

Somon

Inlocuieste carnea rosie cu somon, care este un aliment-elixir pentru sanatate – intareste si fortifica organismul in timp ce contribuie la arderea rapida a grasimilor.

  • Nu uita: medicii recomanda consumul de peste de cel putin 3 ori pe saptamana.

Rosii

Aceste legume au efecte miraculoase in diete, intrucat contin vitamina C, care imbunatateste functiile metabolice si ajuta la eliminarea grasimilor. Prepara-ti zilnic salate delicioase cu rosii si in cel mai scurt timp vei observa diferenta.

Morcovi

Prin continutul ridicat de vitamina A, morcovii sunt un aliment care "purifica" organismul. Consumul zilnic determina eliminarea grasimilor depuse si a substantelor nocive.

Varza

Nu-i de mirare ca majoritatea persoanelor care vor sa scape de cateva kilograme in plus includ in meniul zilnic renumita supa de varza. Aceasta leguma are proprietati detoxifiante, curata intestinele si imbunatateste metabolismul.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *