Tonifiaza-ti tricepsii in 4 pasi

By  | 

Schiorul

(1)

Tine gantere cam de 1,5 kg in ambele maini si stai cu picioarele departate si cu genunchii indoiti.

Apleaca-te in fata la 45 de grade, cu spatele drept si mainile drepte – palmele sa fie rasucite inspre genunchi.

(2)

Ridica ambele brate in spate, cu palmele in sus. Mentine pozitia cateva secunde si revino la start.

Mai ai de facut inca 3 seturi a cate 10 exercitii.

Genuflexiuni cu sustinere pe scaun

(1) Indoaie genunchii, tine spatele drept si prinde-te cu mainile de marginea scaunului.

Degetele sa fie directionate catre tine si pozitionarea bratelor de o parte si alta a trunchiului.

Departeaza fundul de marginea scaunului, avand grija sa mentii spatele si mainile drepte si genunchii flexati.

(2) Indoaie lent coatele si coboara trunchiul catre podea.

Fa 3 serii a cate 10 exercitii.

Flotari pentru tricepsi

(1)

Incepe din pozitia de start pentru flotari – abdomenul incordat, spatele drept, capul pe spate, in linie cu coloana vertebrala.

Intoarce palmele in interior, in asa fel incat degetele de la maini sa fie fata-n fata.

Aceasta pozitie a mainilor o sa forteze tricepsii „sa lucreze”.

(2)

Indoaie coatele si coboara la jumatatea distantei dintre piept si podea.

Urmeaza inca 2 seturi a cate 10 exercitii.

Rasuciri

(1) Stai cu picioarele departate cat distanta dintre solduri. Tine gantere in ambele maini si indoaie mana dreapta in asa fel incat sa formeze un „V”.

(2) Tine spatele drept si inclina-te in fata, cam la 45 de grade, rotind trunchiul in dreapta (picioarele vor urma natural directia).

In acelasi timp, roteste bratul stang si ridica-l drept, in spate, cu palma in sus.

Revino la start! Mai ai de facut inca 3 seturi a cate 10 exercitii.

Tipsuri

Secretul sta in combinatie: cu cat iti vei antrena muschii cu ajutorul diferitelor exerctii – cu gantere, dar si folosind greutatea corpului – cu atat vei vedea mai repede rezultatele.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *