Tonifiaza-ti talia in 6 minute!

By  | 

RASUCIRI

(1) Stai cu picioarele departate, cam la nivelul umerilor, mainile in solduri si abdomenul incordat.

(2) Cu muschii abdominali incordati, rasuceste-te spre stanga si stai asa cateva secunde si apoi rasuceste catre dreapta.

Nu trebuie sa misti soldurile, doar torsul.

Acum mai ai de facut 24 de repetari.

Incearca sa maresti constant numarul de rasuciri.

RASUCIRI PE DIAGONALA

(1) Cu picioarele departate, paralele cu umerii, incordeaza abdomenul si apleaca-te putin in stanga.

(2) Apleaca-te usor formand un unghi de 45 de grade intre picioare si abdomen si roteste-te usor catre dreapta.

Nu uita sa tii abdominalii incordati.

Revino la pozitia initiala.

Repeta de inca cel putin 24 de ori pe partea stanga si apoi tot atatea pe dreapta.

INCRUCISARI SEXY

(1) Stai pe marginea scaunului cu picioarele incrucisate, cu stangul deasupra.

Ridica-te in maini la o distanta de 7 cm de scaun si stai asa cateva secunde.

Ridica putin mai mult soldul stang pentru a tonifia partea dreapta.

(2) Intinde stangul si ramai asa cateva secunde.

Revino la pozitia initiala.

Fa 25 de repetari pe fiecare parte.

RIDICARI LATERALE CU PICIORUL INDOIT SI APLECARI

(1) Stai cu abdomenul incordat, mana dreapta in sold si cealalta pe scaun.

Indoaie piciorul drept si ridica-l.

(2) Du piciorul indoit in laterala, la 45 de grade.

(3) Pune piciorul pe podea la 1 m fata de cel stang si mai in spate, cu 45 de grade fata de punctul de pornire.

Apleaca torsul in stanga pentru a tonifia soldul drept.

20 de repetari pe fiecare parte.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *