Tonifiaza-ti corpul de 3 ori mai repede

By  | 

Extensii brat-picior

  • Lucreaza: fund, coapse interioare, brate.

(1) Stai in patru labe si intinde in spate piciorul drept – incordeaza labele picioarelor in asa fel incat varfurile tenisilor sa atinga podeaua.

Tine in mana dreapta o sticla de apa de 500 ml.

(2) Ridica piciorul drept in laterala in acelasi timp cu bratul de pe aceeasi parte pe care-l intinzi in sus.

Fa inca 3 seturi a cate 10 exercitii si schimba partea.

Rasuciri cu genuflexiuni

  • Lucreaza: coapse interioare, abdomen, brate.

(1) Incepe din pozitia de start pentru genuflexiune – genunchiul stang pe podea, iar cel drept indoit la 90 de grade. Tine sticla in mana dreapta si intinde-o in fata.

(2) Roteste-ti trunchiul si piciorul drept catre stanga – genunchiul drept si sticla sa ajunga pe podea.

Piciorul stang o sa urmareasca miscarea partii drepte. Ai de facut 3 seturi a cate 10 exercitii pe fiecare parte.

Plansa cu push-back

  • Lucreaza: abdomen, brate, coapse interioare.

(1) Incepe din pozitia plansa – indreapta spatele si picioarele, departeaza bratele si picioarele si tine abdomenul incordat. Stai asa pana termini de numarat lent pana la 5.

(2) Ridica fundul spre tavan sprijinindu-te pe brate si picioare si incordeaza picioarele presand cu calcaiele.

Mentine pozitia numarand lent pana la 5. Inca 3 de 10 repetari.

Mentineri cu ridicari de picior

  • Lucreaza: coapse interioare, fund, abdomen.

(1) Stai pe stanga, ridica trunchiul catre tavan, indoaie piciorul stang si sprijina-te pe antebrat si genunchi. Intinde piciorul drept in fata.

(2) Loveste cu piciorul drept in spate si ridica-l putin mai sus de nivelul coapsei. Mai ai de facut inca 3 seturi a cate 10 exercitii.

COSMO pont: Vei arde mai multe calorii lucrand simultan mai multe grupe musculare.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *