Tonifiaza-te fara efort!

By  | 

 

De ce să nu recunoaştem, nu este uşor să-ţi faci un obicei din a merge la sală. După ce că şi aşa nu ai timp să faci măcar parte din ce ţi-ai dori, dacă incluzi în program şi sportul, rămâi cu şi mai puţine ore de relaxare.

Pe de altă parte, parcă ai vrea să fii senzaţia plajei, afişând un abdomen plat, picioare perfecte şi braţe tonifiate, iar acest lucru nu poate fi obţinut fără exerciţiu fizic. Totuşi, dacă nu eşti genul de fată înnebunită după sport, îţi oferim 6 idei pentru a face sport… în timpul orelor de serviciu.

1.Alege scările! Ajungi mai repede şi nici nu oboseşti dacă mergi cu liftul, dar, totuşi, gândeşte-te că nici nu vei da jos îngheţata servită mai devreme, în drum către serviciu. De tonifierea fundului, nici nu mai vorbesc. Impune-ţi să nu foloseşti niciodată scările, nici dacă este vorba doar de urcat un etaj, două, până la o colegă. 

2.Stai în picioare cît poţi de mult. Încearcă să stai cât mai mult în picioare, preferabil mişcându-te, şi cât mai puţin aşezată, pe scaun. Nu uita, statul pe scaun nu arde calorii!!! Aşa că data viitoare când trebuie să vorbeşti la telefon, plimbă-te pe holul firmei cât pălăvrăgeşti. Şi, nu uita, pauza de masă este făcută pentru relaxare – nu ţi-ar strica deloc o mică plimbare. 

3.Bea apă! Renunţă la cafea, sucuri sau cacao cu lapte şi înlocuieşte-le cu ceai fără zahăr şi multă, cât de multă apă. Apa ajută organismul să se detoxifieze, hidratându-l în acelaşi timp. Astfel, nu vei suferi de ”foamea-falsă” – senzaţia de foame declanşată de fapt de deshidratare. 

4.Vorbeşte şi mergi! În loc să discuţi afaceri şi probleme de serviciu stând, propune-le colegilor mai apropiaţi să vorbiţi în timp ce vă plimbaţi prin cel mai apropiat parc. Vă veţi relaxa, şansele să izbucnească o ceartă sunt mici, iar tu ai şansa să le faci pe toate – şi mişcare şi muncă. 

5.Ridică şi organizează. Fă puţin stretching organizând dulapurile din birou, ridicând cutii sau cărţi de jos… Biroul va fi mai curat, vei găsi totul mai rapid, iar tu vei fi mai slim.

6.Ia-ţi pauză de… fitness. În loc să stai la birou şi să mănânci sau să mai lucrezi puţin, obişnuieşte-te să te duci la sală în pauza de masă. Astfel, vei avea mai mult timp liber, dar şi un corp de milioane. 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *