#TimeToEndBreastCancer: o lume fără cancer de sân

By  | 

În luna octombrie, alături de Estée Lauder, în cadrul Campaniei Cancerului la Sân, poţi transmite și tu mesajul #TimeToEndBreastCancer. La fiecare 19 secunde, undeva în lume, o femeie primește diagnosticul de cancer la sân, conform unui studiu realizat de Globocan, în 2012. Din acel moment, totul se schimbă în viața ei, a mamei, a copilului, a fiicei sau fiului ei, a familiei și prietenilor apropiați. Timpul devine cea mai importantă resursă, insuficient şi imposibil de cumpărat. Însă, putem crea o lume fără cancer la sân.

Campania demarată de către Estée Lauder privind cancerul la sân (campania de sensibilizare privind cancerul de sân) unește și inspiră oameni din întreaga lume sub o singură misiune: aceea de a crea o lume fără cancer de sân.  Campania a prins viaţă pentru prima oară în 1992 de către Evelyn H. Lauder, cu lansarea iconicului Pink Ribbon (Fundița Roz – care a fost patentată de către Estee Lauder Companies). Campania împotriva Cancerului de Sân (cunoscută la nivel internațional sub denumirea de BCA Campaign) este cea mai mare inițiativă filantropică corporativă din cadrul campaniilor desfășurate de către compania Estée Lauder și este activă în mai mult de 70 de țări. Până la acest moment s-au strâns peste 76 milioane de dolari pentru a sprijini cercetarea, educația și serviciile medicale globale.

”Este într-adevăr ceva care nu poate fi făcut niciodată de o singură persoană; această luptă trebuie dusă la către toți” – Evelyn H. Lauder

Chiar dacă s-au înregistrat progrese semnificative în lupta împotriva cancerului de sân, reprezentanţii Estée Lauder ştiu că mai sunt încă multe de făcut. De aceea, continuă să ofere sprijin neclintit de finanțare a cercetării în domeniul cancerului de sân, a educației și a serviciilor medicale, iar angajamentul global al companiilor Estée Lauder este mai puternic decât oricând.

Ratele mortalității au scăzut cu 39% de la sfârșitul anilor 1980, ratele de supraviețuire de cinci ani sunt mai bune decât 90% cu detectarea precoce, iar tratamentele și tehnicile chirurgicale s-au îmbunătățit dramatic. De la început, BCA Campaign a fost o parte esențială pentru răspândirea speranței nu numai pacienților.

Pe de altă parte, cancerul mamar rămâne cel mai frecvent dintre toate tipurile de cancere la femei (28% în Europa) și principala cauză de deces prin cancer la femeile europene, potrivit Societății Europene de Oncologie Medicală (European Society for Medical Oncology). În timp ce în perioada 1989-2006 mortalitatea a scăzut cu peste 20% în 15 țări, aceasta a rămas stabilă sau a crescut în Europa. În România, s-a înregistrat o creștere de 17%, conform World Health Organization.

Cancerul mamar poate fii depistat și prin autoexaminarea lunară a sânilor, dar și prevenit, prin reducerea sau eliminarea expunerii la factorii de risc, prin asumarea unui stil de viaţă în care accentul cade pe nutriţie și activitate fizică.

În România, Estee Lauder va lumina mai multe clădiri reprezentative la nivel național și va oferi suport persoanelor care suferă de acestă boală, iar pentru prevenire resorturi educaţionale împotriva cancerului de sân.

Citeşte şi: Tot ce trebuie să știi despre cancerul la sân

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *