Talie mai subtire inainte de Sarbatori

By  | 


Ia micul dejun ca o regina

Prima masa a zilei trebuie sa fie consistenta: un ou fiert, o felie de paine integrala si un pahar cu suc de portocale. Astfel, vei avea energie pana spre miezul zilei.

Mananca incet

Creierul are nevoie de aproximativ 20 de minute sa primeasca semnalul ca te-ai saturat. Poti trage de timp mestecand incet, numarand fiecare imbucatura pana la 20.

Mai putin si mai des

Daca te infometezi, apare riscul sa cedezi in fata tentatiilor nesanatoase. Tine-te de cele trei mese pe zi si alege ca gustari un iaurt, fructe sau nuci.

Calorii cu cap

Daca ti-ai propus o dieta de 1500 de calorii pe zi, imparte-le inteligent: 500 pentru micul dejun, 400 pentru pranz, 300 pentru cina si doua gustari de cate 150.

Farfuria cu de toate

Nu slabesti daca mananci doar o frunza de salata. Vei rezista o zi sau doua, dar vei claca. Pe farfuria ta trebuie sa fie o treime vegetale, o treime fibre, iar restul, la egalitate, proteine si lactate.

Nu inlocui zaharul cu alte zaharuri

Decat sa faci asta, mai bine bine limitezi cantitatile pe care le consumi. Fii atenta si la zaharul ascuns in conserve, mezeluri si paine!

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *