Sportul pentru lenesi

By  | 

Poţi să fii în formă şi fără să părăseşti confortul casei tale. Acum nu mai ai nicio scuză să nu faci în mod regulat exerciţii fizice!

1. Stai pe scaun cu spatele drept şi inspiră adânc. Apucă-te cu ambele mâini de scaun pentru mai multă stabilitate şi ridică ambii genunchi la piept în acelaşi timp şi expiră lung. Păstrează poziţia timp de3 secunde şi repetă de 20 de ori mişcarea.

2. Înlocuieşte canapeaua sau fotoliul cu o mingie medicinală de sport. Stai cu spatele drept pe ea şi încearcă să îţi păstrezi echilibrul cat mai mult timp. Foloseşte-o şi la birou, în locul scunului care îţi dă dureri de spate, pentru o formă fizică mai bună.

3. Stai întinsă pe spate cu un genunchi îndoit, cu talpa bine sprijinită de sol, iar celălat întins, deasupra solului. Ridică pelvisul în aer sprijinindu-te în mâini şi cu ajutorul piciorului îndoit iar cu celălat bine întins deasupra solului.

4. Ridicări laterale de picior pentru tonifierea şoldurilor şi a coapselor. Stai întinsă în lateral pe partea dreaptă, cu capul sprijinit în palma dreaptă, mâna stângă sprijinită de sol şi piciorul stâng (de deasupra) îndoit în faţă, sprijinit de saltea. În timp ce expiri, ridică piciorul de dedesupt şi lasă-l pe sol în timp ce inspiri. Repetă în ritm alert ridicările, timp de 30 de secunde pe fiecare parte.

5. Bicicleta pentru fitness. Urmăreşte serialul favorit în timp ce topeşti caloriile şi îţi tonifiezi coapsele şi abdomenul în propria locuinţă, în timp ce pedalezi. Deşi este mult mai plăcut şi eficient sportul în aer liber (sau să îţi creezi o rutină mai complexă de exerciţii fizice) este util orice tip de mişcare.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *