Snack-urile perfecte inainte de sport

By  | 

Mişcarea fizică şi alimentaţia – două subiecte atât de trendy în ziua de azi! Tu cum le îmbini, astfel încât să ai un stil de viaţă sănătos şi împlinit?

COSMO te-a informat şi ţi-a detaliat, de-a lungul vremii, despre beneficiile meselor sănătoase şi despre cât de important este să faci cel puţin treizeci de minute de mişcare fizică pe zi. În acest articol vom vorbi despre cele mai recomandate snack-uri înainte de sport – acele mici gustări menite să îţi dea energia suficientă pentru a arde caloriile la zumba, să zicem, dar care nici să nu se depună în toate acele locuri în care ţi-e teamă (a se citi talie, pulpe etc). Citeşte mai jos:

Carbohidratii buni

Încearcă o felie de pâine integrală cu puţin unt, pere feliate sau banane şi brânză de capră sau presară scorţişoară peste. Mănâncă aşa sau pune-o puţin la cuptor. Înainte de work-out, e ideal să mănânci carbohidraţi sănătoşi, care să se elibereze treptat în timpul antrenamentului.

Zahar sanatos

Într-un iaurt grecesc presară câteva cereale integrale sau fructe mici tăiate feliuţe (gândeşte-te la căpşune, struguri, kiwi). Poţi adăuga chiar fructe confiate dacă sunt pe gustul tău, dar şi seminţe şi diverse tipuri de nuci. Acestea din urmă sunt grase şi durează mai mult să fie digerate, aşa că nu exagera cu ele, pentru că rişti să te simţi grea chiar în timpul sesiunii de sport.

Smoothie

Aici opţiunile sunt nenumărate şi absolute delicioase! Blenduieşte un iaurt grecesc cu fructele tale preferate şi bea smoothie-ul în timp ce mergi spre sală. Mixul te va ajuta să fii în formă şi să te menţii sănătoasă.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *