Snack-uri de vacanta

By  | 

Ştim, tentaţiile culinare sunt parcă şi mai mari în concediu, dar iată sugestiile COSMO pentru a te menţine în formă cu snack-uri de vacanta!

Poate că mergi la sală aproape zilnic, poate că ţii o dietă sau poate că pur şi simplu eşti adepta unui stil de viaţă cât mai sănătos, care să presupună inclusiv o alimentaţie ca la carte. Dar cum programul uber-aglomerat nu îţi permite mereu să îţi respecţi orele de masă, se mai întâmplă să treacă o jumătate de zi fără să mănânci nimic sau te trezeşti că iei cina după ora nouă seara. În concediu, situaţia se înrăutăţeşte, pentru că nu tot timpul ai la îndemână cele mai potrivite snack-uri sau cele mai bune opţiuni pentru a te hrăni. Iată câteva opţiuni de snack-uri simple şi gustoase, dar care îţi şi potolesc foamea şi poftele:

Bulgarasi si mere

Brânza de vaci proaspătă sau cea grecească, de tipul feta sunt slabe în grăsimi şi sunt opţiunea perfectă atunci când ţi-e puţin foame, dar nu e cazul de o masă copioasă. Alătură un măr acestei gustări şi gata snack-ul – merele au conţinut redus de zahăr, adică mai puţin de zece miligrame de glucide per măr de mărime mică.

Piure cremos

Untul de migdale îl poţi prepara acasă, prin măcinarea migdadelor crude într-un blender bun. E cea mai bună opţiune, pentru că nu are zahăr, conservanţi, ba din contră, abundă în antioxidanţi, acizi folici, minerale şi proteine. E mult mai sănătos decât untul de arahide, de exemplu, devenit celebru de peste ocean şi atât de pomenit în filmele hollywoodiene. Amestecă o banană cu o lingură de unt de migdale crude şi bucură-te de piureul cremos şi atât de gustos şi de săţios!

Iaurt cu afine

Afinele abundă în vitamina C, responsabilă cu menţinerea sistemului imunitar, în vitamina A, fier, calciu, mangan, vitamina K etc. Dacă ai probleme cu tranzitul intestinal, spre exemplu, mănâncă o porţie de afine dimineaţa, înainte de mic dejun şi îţi va accelera digestia. Combină 200 de grame de afine cu o porţie de iaurt cu 0,1% grăsimi – aceste două ingrediente fac un snack delicios şi inedit!

Betisoare si hummus

Taie în fâşii subţiri morcovii cruzi şi apio (adică ţelina) – aceasta ajută în diete, în plus conţine vitaminele K, C, E, magneziu, calciu. Prepară-ţi o porţie de hummus (vezi pe ecuisine.ro cea mai simplă reţetă!) şi asortează beţişoarele de morcovi şi apio la bunătatea de pastă. Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *