Slabitul se cunoaste de dimineata

By  | 

Bine ai venit ȋn boot-camp-ul Cosmo! Aruncă pe geam sau la coş sau ȋn perete sau unde doreşti tot junk food-ul depozitat prin casă, de la pâine albă şi dulciuri la salamuri şi semipreparate! Ȋncepe prima săptămână a corpului tău pe cale să devină mai fit, mai sănătos, mai al tău! Să ȋncepem!

Mantra de dimineaţă: Relax
De cum te-ai trezit, ȋntinde-te ȋn pat bine de tot pentru a pune ȋn funcţiune orgamismul şi musculatura şi pregăteşte-ţi computer-ul şi outfit-ul de sport de cu seară pentru că acum va trebui să sari ȋn el pentru că facem yoga!

N-o să-ţi placă ȋn timp ce vei „lucra”, dar după ce vei da gata două proiecte ȋn loc de unul la serviciu şi vei mai avea „baterii” să ieşi şi la un suc pe seară şi să zâmbeşti cu toată gura ȋntreaga zi, vei vrea să-ţi ȋncepi dimineaţa cu sport şi după aceea.

Alege un DVD de Ashtanga yoga, o formă modernă de yoga, care combină exerciţiile “forţoase” cu detoxul dinamic şi relaxarea. A doua zi, fă doar 10, 15 minute de Pilates, apoi ȋn a treia, cardio după DVD-urile lui Jillian Michaels (este cel mai dur şi adorabil antrenor).

Operaţiunea: un mic dejun sănătos
Dacă nu mănânci de dimineaţă (cu toate că de mâine vei ȋncepe pentru că vei muri de foame după atrenament), prepară-ţi un super-smoothie cu banană/căpşuni/ananas/fructe de pădure, proteină din soia sau zer, scorţişoară şi lapte (de soia sau normal).

Dacă mănânci ȋn mod normal dimineaţa, fă­-ţi o salată mare cu ou/brânză slabă şi legume sau muesli cu lapte sau iaurt.

Importanţa postului de câteva ore
Cele mai multe femei pun kilograme ȋn plus pentru că nu au o disciplină nici ȋn antrenament şi nici ȋn alimentaţie. Astfel, mănâncă ȋn neştire, haotic, uitând jumătate din ce au avut ȋn farfurie sau mână de-a lungul zilei, ca apoi să se plângă că s-au ȋngrăşat…

Din această cauză, prima noastră grijă va fi disciplina! După ce ai mâncat micul dejun, pune-ţi telefonul să sune peste cinci ore ȋn care nu vei pune gura pe nimic care nu este lichid şi se numeşte “apă”.

Astfel, ȋţi vei disciplina organismul, ȋţi vei stabili ore de mâncare şi-ţi vei da seama cum ȋţi semnalează corpul când ȋi este cu adevărat foame.

Continuă…
La prânz mănâncă peşte sau carne slabă de pui sau curcan, o salată mare şi ceva decadent ca un iaurt ȋn care ai pus miere sau cacao, o ȋngheţată mică sau orice altceva delicios pentru a te recompensa şi a nu claca ȋn câteva zile din cauza frustrării că nu ai voie să pui gura pe nimic bun.

Apoi, ai din nou cinci ore de post şi o cină bună. Prepară-ţi o supă cu legume şi orez integral sau carne slabă şi ȋnfruptă-te dintr-un bol generos.

Ne vedem mâine de dimineaţă, la sport!

2 trucuri pentru slabire rapida

High Intensity Interval Training – antrenamentul eficient pentru slabire

 


Comments

comments