Slabeste cu aceste 4 alimente

By  | 

Nu este nevoie să faci foamea pentru a arăta fabulos pe plajă vara asta. Este de ajuns să dai prioritate acestor alimente care ȋţi dau senzaţie de saţietate pe termen lung şi te ajută să arzi mai multe grăsimi ȋn timp ce-ţi hrănesc organismul cu tot ce are nevoie.

Pepene roşu
Este plin de apă precum ştii, având un puternic efect diuretic şi, implicit, de detoxifiere. Dar ce s-ar putea să nu ştii despre delciosul pepene de vară este că abundă ȋn vitaminele C şi A, cele esenţiale pentru o piele perfectă, şi că este cel mai recomandat fruct pentru vară pentru că te poate menţine hidratată tot timpul.

Pui la grătar
Nu are multe calorii, dar este o sursă de proteină slabă perfectă şi este absolut delicious dacă-l pui pe grătar şi-l ȋmpănezi cu ierburi aromatice şi usturoi pentru a nu fi prea fad. Dacă-l ungi cu puţin ulei de măsline te va menţine full un timp ȋndelungat şi te va ajuta să slăbeşti mai repede decât ai crede.

Slabire sanatoasa: 5 reguli de aur

Ananas
Deşi este atât de dulce şi suculent, ananasul are puţine calorii şi conţine o substanţă care accelerează arderea grăsimilor şi care este sintetizată pentru a produce multe dintre medicamentele naturiste de slăbit.
Ȋl poţi mânca simplu, ȋn combinaţie cu alte fructe, la grătar, cu pui sau sub formă de compot (fierbe cojile unui ananas).

Hummus
Cu toate că ai crede faptul că ȋngraşă exagerat, lucrurile nu stau chiar aşa. Faptul că este preparat din năut, susan, ulei de măsline şi suc de lămâie, oferind corpului tot ce are nevoie, de la carbohidraţi la proteine şi plăcerea unui gust decadent, transformă hummusul ȋntr-un aliment complet. Unde mai pui că te menţine full foarte multe ore!

Cyclingul, perfect pentru slabire masiva

High Intensity Interval Training – antrenamentul eficient pentru slabire

 


Comments

comments