Silueta la apa!

By  | 

Avem pentru tine aqua-gym – un tip de gimnastica practicata in piscina, care promite sa-ti remodeleze silueta si sa-ti tonifice musculature in cel mai agreabil mod. Pentru ca exercitiile sint efectuate in apa, sint solicitate toate grupele de muschi, care lucreaza mult mai intens decit pe uscat. Si totul cu un efort minim din partea ta!

In plus, nu e nevoie sa ai cine stie ce calitati deosebite si nici macar sa stii sa inoti. Asta pentru ca ora de antrenament are loc intr-un bazin in care nivelul apei iti ajunge pina in dreptul pieptului. E drept, durata unei sedinte este de 60 de minute, dar te asiguram ca la finalul ei iti vei dori sa mai stai un pic. Macar pentru citeva clipe in plus de balaceala.

Daca vrei sa ai rezultate bune intr-un timp mai scurt, trebuie sa respecti citeva principii de baza:

POSTURA CORECTA – pentru o mai mare stabilitate, mentine pe toata durata executiei abdomenul in tensiune, spatele drept si umerii lasati in jos. De asemenea, genunchii vor sta usor indoiti.

FA MISCARILE PINA LA CAPAT – de pilda, nu indoi cotul ca sa apropii bratul de corp, atunci cind faci exercitii cu bastonul.

AMPLITUDINEA EXERCITIILOR POATE CRESTE, pe masura ce te obisnuiesti cu ele. Astfel rezistenta apei devine mai mare si musculature este mai intens solicitata.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *