Sfaturi de sănătate și fitness de la atlete profesioniste

By  | 

Să luam decizia de a avea un corp sănătos este ușor, însă mai greu e să punem în practică. Pentru a te ajuta, am stâns cele mai bune sfaturi de sănătate și fitness de la atlete profesioniste.

Johanna Konta

Johanna Konta

Johanna Konta

„Cel mai bun sfat al meu este să găsiți un mod nou de a îmbunătăți antrenamentul. De exemplu, mie îmi place alpinismul de interior – ceea ce e foarte diferit de tenis! Dar e grozav pentru fitness, pentru a mă face mai puternică și pentru a-mi provoca mintea și corpul în noi moduri.”

Desiree Henry

Desiree Henry

Desiree Henry

„Faptul că nu aveți acces la o sală de port nu este un motiv să nu vă atingeți obiectivele din 2018. Eu completez un circuit zilnic acasă de 25 de genuflexiuni, 25 de ridicări pe vârfuri cu greutăți în mână și 25 de florări, pentru care am nevoie de foarte puțin spațiu.”

Dame Sarah Storey

Dame Sarah Storey

Dame Sarah Storey

„Modul de gândire este un instrument vital. Nu trebuie să te gândești că antrenamentul este dur, e vorba de recunoașterea a ce e posibil și crearea unui plan provocator, dar realizabil. Trebuie să fii mai relaxată și să te bucuri de călătorie.”

Claudia Fragapane

Claudia Fragapane

Claudia Fragapane

„Sfatul meu este să încerci să faci sport cu un grup de prieteni și să vă provocați constant. În felul acesta, va fi mai distractiv.”

Citește și: Cum găsești motivația să faci sport? 

Lynsey Sharp

Lynsey Sharp

Lynsey Sharp

„Dacă vrei să îți îmbunătățești exercițiile cardio, e bine să stabiliți un obiectiv, cum ar fi să participați la un 10k. Nu toată lumea se bucură de cardio, dar trebuie să faci exerciții variate, pe diferite suprafețe, cu ritm diferit.”

Shelayna Oskan-Clarke

Shelayna Oskan-Clarke

Shelayna Oskan-Clarke

Consistența este esențială și nu doar pentru a împinge efortul în antrenamente, ci și alimentația, odihna și recuperarea.”

Bianca Walkden

Bianca Walkden

Bianca Walkden

„Cel mai bun sfat al meu, indiferent de tipul exercițiilor, este să bei multă apă zilnic, mai ales când te trezești sau înainte de culcare.”

Laviai Nielsen

Laviai Nielsen

Laviai Nielsen

„Mă antrenez zilnic, deci dacă aș avea aceeași rutină mereu m-aș plictisi repede și nu aș fi motivată. Încearcă să schimbi mereu exercițiile.”

Lorraine Ugen

Lorraine Ugen

Lorraine Ugen

„Asigură-te că ai suficientă energie înainte de antrenamente. De obicei, la micul dejun mănânc ouă, pâine prăjită și avocado. După antrenament, luați masa cel târziu la o oră după ce ați terminat.”

Citește și: De ce e important să mănânci după antrenamente 

Steph Houghton

Steph Houghton

Steph Houghton

„Să ai un stil de viață sănătos este o combinație de mai multe lucruri. Fă exerciții regulat, mănâncă bine, ia decizii bune și gândește pozitiv.”

*articol preluat din Cosmopolitan UK

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *