Scapa de dureri de spate si ochii obositi

By  | 

Numeroase studii despre sănătatea populaţiei arată că cei mai mulţi dintre noi au dureri mai mult sau mai puţin crunte de spatele, apoi vin problemele de circulaţie, din cauza faptului că stăm prea mult pe scaun şi, nu ȋn ultimul rând, acuitatea vizuală este grav afectată de lucratul ȋn faţa computerului cu orele.

Am pregătit câteva exerciţii uşoare pe care le poţi face pe sau ȋn apropierea scaunului tău de birou.

Stretching de balcon

Ȋn primul rând, oricât de greu ţi-ar fi, ia pauze. Sunt esenţiale dacă vrei ca dioptriile să nu se mărească ȋn timp sau să ai dureri de cap inexplicabile. La măcar două ore, ia o pauză şi ieşi pe balconul firmei.

Stai ȋn picioare şi fă puţin stretching – ȋntinde mâinile ȋn sus, uneşte palmele şi ȋntinde bine, ridicându-te uşor pe vârfuri. Apoi, ȋntinde braţele ȋn faţă şi fă puţin stretching pentru spate.

Dacă ai sticle de apă de un litru, le poţi folosi pentru câteva exerciţii care să-ţi definească şi odihnească braţele. Ţine câte o sticlă ȋn fiecare mână, ridică braţele până ce antebraţul formează un unghi de 90 de grade cu braţul, ȋntoarce palmele ȋn sus şi ridică sticlele simultan până când ating braţul (exerciţiul se numeşte flexie).

Repetă exerciţiul de 20 de ori pe fiecare parte.Iar cât stai la birou, ȋntinde picioarele pe sub birou pentru a ajuta circulaţia să se normalizeze. Ȋntinde braţele ȋn faţă pentru a ȋntinde spatele, apoi ȋn sus, pentru a relaxa ȋntregul trunchi.

Pentru o mai bună acuitate vizuală

Exerciţiul pe care ţi-l propun este extrem de simplu şi se numeşte palmare, făcând parte dintr-o serie de exerciţii create ȋn anii ’20 de către un oftalmolog vizionar care a reuşit să vindece o grămadă de oameni de… ochelari.

Bates, oftalmologul ȋn cauză, explică faptul că problemele de vedere sunt determinate de faptul că nu ne odihnim ochii de-a lungul zilei şi, stresându-i, dioptriile tot cresc.

După fiecare oră de muncă ȋn faţa computerului, lasă orice faci, pune coatele pe birou, acoperă cu palmele (puse una peste alta) ochii ȋn aşa fel ȋncât să nu vezi lumina, şi stai aşa cât doreşti, dar minimum 3 minute.

Vei vedea cât de bine te vei simţi apoi.Dacă eşti purtătoare de ochelari, nu uita să clipeşti voluntar cât de des poţi, studiile arată că aceste persoane nu clipesc de ajuns şi că ochiul nu este destul de lubrifiat.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *