Rutina, bat-o vina!

By  | 

Și tu faci chestii nesănătoase pe pilot automat? Înlocuiește-ți cele mai rele obiceiuri cu ritualuri care îți fac bine.

Îți verifici mailurile în pat.

Acest obicei îți poate afecta în mod negativ productivitatea la birou, pentru că te face să-ți pierzi concentrarea, spun studii noi. Închide-ți telefonul după ora nouă – poți să te joci Candy Crush mâine dimineață, în timp ce aștepți la coadă să-ți iei cafeaua.

Formeaza-ti rutina de sport dimineata

Serialul tău preferat vine mereu la pachet cu cel puțin un pahar de vin.

Ca să dormi ca un bebeluș, înlocuiește vinul cu o băutură gustoasă și relaxantă, dar care nu conține alcool. Un pahar de lapte cald de migdale, cu un praf de nucșoară și cardamom e exact ce îți trebuie. O altă opțiune e să ronțăi popcorn dietetic.

Idei care sa va scoata relatia din rutina

Nu există prânz fără desert.

Nu trebuie să renunți la dulce, dar încearcă o opțiune mai sănătoasă, cum ar fi clementinele. Astfel, nu o să mai poftești la chestii calorice mai târziu. Termină-ți fiecare masă cu o gumă sau o bomboană mentolată pentru a-i da de veste organismului că masa s-a încheiat.

Pacaleste rutina sexuala

Faci shopping online când ești plictisită/ocupată.

Ai atâtea chestii de făcut și atât de puțin chef să te apuci de ele încât te decizi să iei o pauză ca să-ți umpli coșul virtual cu rochii și bluzițe și sandale. Relaxează-te altfel! Uită-te la locuri unde ai putea merge în următoarea vacanță sau ce coafură ai mai putea încerca. Senzația de anticipare pe care ți-o dă o experiență nouă – poate o excursie cu fetele? – te face mai fericită decât bunurile materiale, spune un studiu publicat în Psychological Science.


Comments

comments