Retete pentru pranz: 5 salate delicioase

By  | 

De cele mai multe ori, sărim peste masa de prânz pentru că suntem la muncă sau la facultate şi nu avem suficient timp la dispoziţie să luăm o masă consistentă sau să o pregătim acasă. Totuşi, nu trebuie să uităm cât de importantă este această masă care hrăneşte organismul şi îl energizează pentru restul zilei.

De regulă, la masa de prânz trebuie să consumăm multe legume precum broccoli, conopidă, cartofi, mazăre, fasole verde, sparanghel, spanac, dovlecel sau varză (fie în stare crudă, ca atare sau în salate, fie în diferite mâncăruri) şi leguminoase ca lintele, năutul, fasole boabe, mazăre uscată sau soia.

De asemenea, îţi recomandăm pentru masa de prânz alimente ce conţin proteine cu valoare înaltă dintre care amintim peştele, carnea de curcan sau de pui şi ocazional carnea de vită sau de porc (de preferat nu mai des de 3-4 ori pe lună) şi cerealele integrale – orez brun, paste din făină integrală, fără ou, paste din orez, mămăligă din făină de mălai nerafinată şi pâine integrală. 

În continuare, ţi-am pregătit o selecţie de cinci reţete de salată, perfecte pentru prânz, sănătoase şi pline de vitamine, pe care le poţi prepara de acasă pentru a le lua cu tine la serviciu.

Tu ce reţete de salate pentru prânz ai mai încercat şi ne recomanzi şi nouă?

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *