Retete de junk food de post

By  | 

Îți e poftă de junk food, dar ții post? Nicio problemă, ai de unde alege! Încearcă recomandările noastre și vei descoperi că și preparatele fără carne pot fi delicioase.

Să ții post înseamnă, de fapt, să ai o dietă vegetariană. Pentru o persoană care obișnuiește să mănânce carne în fiecare zi, o astfel de dietă poate părea foarte dificilă, plictisitoare și fără gust. Vegetarienii mănâncă doar salate, nu? Ei bine, nu! Atunci când renunți la carne (pentru totdeauna, nu doar în perioada postului), descoperi zeci, sute de alimente și rețete noi absolut delicioase. Iar dacă unui vegetarian îi e poftă de junk food, are de unde alege!

5 rețete vegetariene pe care trebuie să le încerci

Dacă ești o mare fană a hamburgerilor, shaormei sau pizzei, află că nu trebuie să renunți la aceste preparate în perioada postului. Poți adopta obiceiurile vegetarienilor, care, crede-mă, uneori mănâncă mai mult junk food decât carnivorii!

Să începem cu burgerii, un preparat pe care puțini oameni nu îl adoră. Îți sugerăm să încerci rețeta de burger vegetal cu quinoa, pe care o găsești aici, dar și rețeta de burgeri cu legume, pe care o găsești aici. Ambele sunt destul de simplu de preparat, dar foarte gustoase.

Cum să te descurci ca singura vegetariană din familie

În loc de shaorma, vegetarienii consumă falafel la lipie, un preparat delicios, dar mai ușor decât shaorma cu carne. Pentru a prepara chifteluțele nu trebuie decât să amesteci năutul cu câteva condimente, să omogenizezi compoziția, să le dai formă, apoi să le prăjești. La final, pune-le în lipie, alături de ingredientele tale preferate pentru shaorma și storcește-le puțin. Găsești aici rețeta de falafel.

Apoi, mai avem pizza vegetariană. Personal, îmi place să experimentez cu topping-urile pe care le folosesc, descoperind mereu combinații noi. Poți folosi orice îți place, de la ciuperci și ceapă până la masline și porumb, de la ananas și spanac până la roșii și ardei, de la vânătă până la avocado, posibilitățile sunt infinite. Să nu mai spunem de condimentele pe cae le poți adăuga pentru un plus de gust: oregano, usturoi, coriandru, busuioc, rozmarin, frunze de dafin, chili, arpagic, mărar… Orice îți place!

Sfatul nutriționistului – ce mâncăm când ținem Post?

Dacă nu ai idei pentru o pizza perfectă sau nu ai chef să experimentezi și vrei să te bazezi pe rețete deja încercate și iubite de zeci de persoane, îți recomandăm această rețetă de pizza vegetariană, să îi spunem, clasică, sau aceasta, cu ingrediente mai rar întâlnite, precum vânătă sau dovlecel.

După cum vezi, nu e deloc greu să prepari junk food de post acasă, în cel mai simplu mod.

Încearcă și tu aceste rețete și spune-ne dacă ți-au plăcut!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *