Reguli de dieta de care poti uita

By  | 

Nutriţioniştii lumii ne bombardează cu tot felul de reguli alimentare, care mai de care mai ciudate şi mai restrictive, frustrându-ne şi mai mult ȋn loc să ne motiveze să ne punem pe treabă şi să ne ȋmbunătăţim dieta. Cine poate să se ţină de atâtea reguli?!!

Ȋţi facem lista cu regulile de dietă pe care poti să le ȋncalci liniştită, nu se va ȋntâmpla nimic…

Da, poţi mânca şi după 8 seara
Cele mai multe femei aplică ȋn mod greşit această regulă, crezând că nu ar trebui să pună ȋn gură nimic după ora 20, indiferent de situaţie, iar asta este o exagerare.

Da, metabolismul tău se ȋncetineşte de-a lungul zilei şi este foarte lent seara, de aceea ar fi bine să eviţi să mănânci după căderea nopţii, dar regula se referă mai mult la cinele exagerat de generoase care presupun prăjeli, fripturi şi dulciuri, nu la un măr sau o felie de brânză.
De asemenea, dacă mergi la sală seara ca mai toate femeile, ai nevoie de o cină, fie ea şi una frugală.

Trebuie să mănânci la 3 ore
Totul depinde de organism şi de ce-ţi cere. Regula celor trei ore este foarte bună pentru că astfel ȋţi poţi educa organismul obişnuit de multe ori că mănânce haotic. De asemenea, este bună pentru a observa mai atent cauzele pentru care mănânci de cele mai multe ori: de stres, de sete, din plictiseală?

Dar ceea ce nu trebuie să uiţi este că o alimentaţie sănătoasă ȋnseamnă să fii “pe aceeaşi undă” cu organismul tău: să-l asculţi şi să-i respecţi nevoile.

Alimentele de la micul dejun nu mai pot fi mâncate apoi
Ȋn general, această regulă se aplică pentru muesli, dar şi pentru alte preparate ca omletele cu de toate, dar adevărul este că dacă ai chef de cereale integrale la cină sau la prânz, poţi mânca liniştită, nu vei păţi nimic atât timp cât nu depăşeşti, evident, numărul recomandat de calorii pentru o zi.

Trebuie să mănânci neapărat fără gluten
Ȋn afară de persoanele identificate ca fiind celiace (au intoleranţă la gluten), toţi ceilalţi muritori se pot ȋnfrupta liniştiţi din produse pe bază de cereale cu gluten precum grâul.

Este foarte posibil ca unele persoane să se simtă mai bine după ce au renunţat la gluten, dar asta nu ȋnseamnă că toţi vor simţi acelaşi lucru.

Regulile de dieta ale oricarui nutritionist

3 trucuri pentru o dieta cu mai multe fructe si legume

 


Comments

comments