Producatorii romani, incurajati sa obtina ”floricele” eco

By  | 

Finantarea se acorda pe o perioadă de trei ani, in sistem de rambursare, iar pentru IMM-uri, finantarea publica este de 65 %”, a declarat Daniela Toma, consilier in Ministerul Mediului.

Principalele produse comercializate in Romania cu simbolul ecologic sunt detergenti, sapunuri, sampoane, materiale de constructie, textile, incaltaminte, saltele de pat, lacuri si vopsele, precum si serviciile de cazare turistica si de camping.

Eticheta ecologica, instrument de marketing

Initiativa folosirii etichetelor verzi a fost implementata in 1992 de catre Comisia Europeana, pentru a veni in sprijinul consumatorilor din statele membre in ceea ce priveste recunoaşterea produselor care nu afectează mediul.

Ecoetichetarea consta intr-un simbol grafic, prezentat in general sub forma unei flori, si sau un scurt text descriptiv aplicat pe produs, sau ambalaj, intr-o brosura sau in alt document informativ care insoteste produsul si ofera informatii despre cel putin unul si cel mult trei tipuri de impact asupra mediului.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *