Păstârnacul. Ce beneficii are pentru sănătate și câteva rețete de încercat

By  | 

Nu obișnuiești să consumi păstârnac? Foarte rău, pentru că nu ar trebui să îți lipsească din alimentație. Află ce beneficii pentru sănătate are și încearcă rețetele pe care le-am ales pentru tine.

Păstârnacul conține vitaminele A, B1, B2, C și K, fibre, potasiu, fier, calciu, acid folic, cupru, iod, uleiuri volatile, săruri minerale, amidon și zaharuri.

Păstârnacul – beneficii pentru sănătate

  • stimulează sistemul digestiv. Pentru că este bogat în fibre, păstârnacul te ajută să scapi de balonare, constipație, diaree și arsuri stomacale.
  • este sățios, fiind perfect pentru persoanele care vor să slăbească.
  • previne osteoporoza, datorită conținutului mare de vitamina K.
  • previne anemia, datorită conținutului mare de acid folic.
  • este un bun antioxidant.
  • reduce riscul infarctului și a hipertensiunii.
  • are efect afrodiziac.
  • ajută la eliminarea toxinelor din organism.

Păstârnacul – rețete simple și delicioase

Ești în căutare de o gustare rapidă și sănătoasă? Încearcă păstârnacul crocant! Vei avea nevoie doar de rădăcini de păstârnac, pudră curry, ulei de floarea soarelui și sare. Găsești AICI modul de preparare.

Supa de păstârnac cu conopidă este o supă de toamnă condimentată și bogată în nutrienți. Vei avea nevoie de conopidă, păstârnac, ceapă, semințe de fenicul, semințe de coriandru, turmenic, usturoi feliați, ardei verzi, ghimbir, zeamă și coajă de lămâie, stoc de legume, frunze de coriandru și ulei de măsline. Găsești AICI modul de preparare.

La prânz poți încerca rețeta de linte picantă cu cartofi. Vei avea nevoie de ceapă, usturoi, cartofi, morcovi, păstârnaci, pastă de curry, stoc de legume, linte roșie, coriandru, iaurt și ulei. Găsești AICI modul de preparare.

Pentru o cină deosebită îți recomandăm rețeta de scoici Saint Jaques cu piure de păstârnac. Vei avea nevoie de scoici Saint Jaques, pancetta, pesmet, frunze de cimbru, păstârnac, lapte integral, unt, ulei și zeamă de lămâie. Găsești AICI modul de preparare.

Sau ce-ai spune de pateu de păstârnac? Vei avea nevoie de păstârnac, maioneză light, zeamă de lămâie, morcov, sare, ienibahar sau chimen, castraveți murați, măsline și frunze de pătrunjel pentur decor. Găsești AICI modul de preparare.

Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *