Pana unde ai merge pentru sani mai mari?

By  | 

Cu mărar, cu soia sau cu alte “minunăţii”, suplimentele alimentare pentru creşterea sânilor promit să-ţi facă un bust… spectaculos. 

Dacă întrebi orice femeie de pe stradă cum îşi doreşte să arate, o să-ţi spună că vrea să fie slabă à la Victoria’s Secret, nu Kate Moss, că ce-i mult strică, şi să aibă sânii generoşi, ceva între Shakira şi Katy Perry. Din păcate, viaţa nu ne dă întotdeauna ceea ce ne dorim, şi dacă de slăbit putem slăbi oricât, sânii nu ni-i putem “umfla” la fel uşor.

Cum majoritatea fetelor refuză din start să-şi pună silicoane de frica efectelor negative, a bisturiului sau din lipsă de finanţe, suplimentele pentru creşterea bustului constituie singura alternativă la îndemână şi, mai ales, accesibilă financiar.

Cum mentii fermitatea sanilor

Cu siguranţă, pentru că vrei să ai grijă de tine, ai refuzat să iei pastile pline de chimicale, care ştii că ţi-ar putea afecta organele interne, şi ai ales să mergi pe varianta naturistă, care e încurajată şi promovată peste tot. ”Plantele nu au cum să-ţi facă rău”, zice-se. Dar lucrurile nu stau aşa, precum vei afla. Suplimentele alimentare pe bază de plante prezintă riscuri dintre cele mai seriose şi, da, există și alternative inofensive şi care dau rezultate în timp, dar nu te aştepta să ajungi de la cupa A la C, pentru că asta e imposibil.

Ce mi se poate întâmpla?

“Un lucru este valabil în cazul tuturor femeilor: nu există nici un medicament, nici un exerciţiu sau maşinărie care să schimbe radical dimensiunea şi felul în care arată sânii. Singurele pilule care pot modifica mărimea bustului conţin hormoni şi, oricum, nu vor da cine ştie ce rezultate”, explică William Helferich, specialist în nutriţie, profesor de specialitate la Universitatea din Illinois şi coordonator al unui studiu privind efectele adverse ale suplimentelor alimentare naturiste, pe bază de fitohormoni.

Înainte de a încerca marea cu degetul şi a testa totuşi puterile unei loţiuni, creme, pastile sau ulei pentru creşterea sânilor, e bine să afli cum determină ele organismul să reacţioneze şi “să dezvolte” dimensiunile pieptului. “Suplimentele alimentare pentru mărirea sânilor păcălesc corpul, dându-i impresia că eşti însărcinată. Asta înseamnă că ele stimulează producţia de estrogen a organismului în acelaşi fel în care este eliberat pe timpul sarcinii”, se arată în publicaţia Cancer Research, care aparţine Asociaţiei Internaţionale de Cercetare a Cancerului.

Cu toate că studiile nu sunt încă definitivate, cercetătorii Cancer Research şi grupul de oameni de ştiinţă coordonaţi de Helferich atenţionează asupra faptului că dacă ai avut sau ai cumva persoane cu cancer la sân în familie, sau dacă medicul a identificat noduli mamari benigni (nu au celule canceroase), nici nu trebuie să iei în calcul aceste suplimente.

De ce te dor sanii

Aceeaşi interdicţie se aplică şi în cazul în care ai avut orice alt caz de cancer în familie, dacă eşti însărcinată, ai o personalitate anxioasă sau chiar depresivă. Din cauza aportului de hormoni, starea ta psihică s-ar putea agrava.

Care e cauza pentru care am sânii mici?

În afara factorului decisiv, și anume cel genetic, cea mai frecventă cauză pentru care ai sânii mici este dezechilibrul hormonal determinat de stres, alcool, un program alimentar haotic şi junk food-ul pe care-l mănânci. Mai exact, cu cât duci o viaţă mai dezordonată, cu atât corpul tău o să elibereze testosteron, hormon masculin, şi o să inhibe producţia de estrogen, hormonul căruia trebuie să-i mulţumeşti pentru formele rotunde şi apetisante.

Ai sanii lasati? Iata de ce

Urmează aceste reguli pentru a echilibra producţia hormonală şi a fi mai feminină:

  1. Redu din cantitatea de ciocolată, cafea, băuturi carbogazoase pe bază de cofeină sau energizante.
  2. Mănâncă mai multe fibre, ele nu ajută doar la digestie, ci şi la o “reechilibrare” a întregului organism.
  3. Măreşte aportul de proteine provenite din carnea de pui şi curcan, peşte şi crustacee sau plante ca soia, fasole sau linte – ele nu doar hrănesc fibra musculară, ci stimulează și producţia de colagen, substanţă vitală pentru o piele frumoasă.
  4. Poartă o bustieră special creată pentru a susţine sânii pe durata antrenamentului fizic.
  5. Nu apela la diete de tip yo-yo. Ai grijă să ai o greutate constantă, pentru că fluctuaţiile mari îţi vor “pleoşti” sânii.
  6. Consumă multe legume şi fructe bogate în antioxidanţi ca broccoli, portocale, cătină, goji, morcovi etc.

Comments

comments