Obiceiuri alimentare sanatoase

By  | 

1. Respectă cele 5 mese pe zi 

Suna enorm 5 mese pe zi, nu? Este absolut normal, însă. Respectă orarul celor 3 mese principale; micul dejun, prânzul şi cina şi nu uita nici de cele două gustări sănătoase dintre mese.

2. Micul dejun trebuie să fie cea mai consistentă masă

Dacă sări peste micul dejun este foarte probabil să ajungi acasă seara înfometată de-a dreptul şi să ”cureţi” frigiderul dintr-o îmbucătură. Unul dintre factorii cei mai importanti ai unui stil de viaţă sănătos este un mic dejun consistent şi variat, care îţi va oferi un început de zi minunat. Depinde de tine să rămână şi restul zilei la fel de plăcută.

3. Consumă toate grupele de alimente

Nu te limita doar la proteine vegetale dacă vrei să ţii dietă, sau invers, proteine animale pentru o perioadă mai lungă. Cea mai eficientă şi sănătoasă opţiune pentru femeile care vor să slăbească în mod sănătos este să consume toate grupele de alimente, pentru a aduce aportul zilnic necesar de nutrienţi în organism, dar să îşi micşoreze porţiile şi să facă sport.

4. Hidratează-te în permanenţă

Apa este absolut necesară în alimentaţia zilnică pentru a te menţine în formă, dar şi pentru că îţi inhibă foamea. Începe ziua cu un pahar de apă călduţă sau apă cu lămâie, iar pe tot parcursul zilei ţine la îndemână mereu o sticlă de apă plată. 

5. Mănâncă din toate, dar cu măsură

Cea mai mare pedeapsă pentru o pofticioasă este să îşi impună să nu mai mănânce decât anumite alimente. Noi te sfătuim să îţi satisfaci micile pofte, dar să nu abuzezi de ele. Dacă pofteşti la o prăjitură savuroasă cu ciocolată, roagă-ţi prietena cea mai bună să împărţiţi o prăjiturică.

De câte ori nu ţi s-a întâmplat în timpul unui regim să o dai în bară în weekend şi să consumi într-o zi toate caloriile de care te-ai ferit toată săptămâna? Aşa nu o să mai simţi nevoia unor zile de răsfăţ caloric, pentru că ai mereu grijă de poftele tale.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *