Oare ai nevoie de carne?

By  | 

Ȋn ziua de astăzi, veganismul este cel mai trendy stil de viaţă şi, cu anumite amendamente despre care vom discuta aici, este unul care poate fi foarte healthy şi care te poate face mai fericită de tot ce te ȋnconjoară şi ţi se ȋntâmplă.

Totuşi, precum spuneam, există amendamente la regula care spune că a mânca vegan, fără nici o sursă animală ȋn alimentaţie, este un stil de viaţă sănătos şi acela se referă la faptul că mulţi vegani nu au destule informaţii care să-i ajute să ȋnlocuiască fără probleme carnea cu vegetalele şi să nu aibă carenţe nutriţionale.

Ȋţi spunem ȋn continuare care sunt cele mai frecvente semne care-ţi spun că ar fi cazul să suplimentezi sursele vegetale de proteină sau, dacă nu beneficiezi de un nutriţionist şi nici nu te prea pricepi, să te reȋntorci la “sfânta carne”:

Eşti tot timpul obosită
Ȋn timp ce este ok să fii obosită ȋnainte şi ȋn timpul menstruaţiei, nu este ok să te simţi sfârşită tot timpul, să nu ai destulă energie pentru a face jumătate de oră de sport, a lucra mai mult de opt ore ȋntr-o zi şi să ai nevoie de lungi ore de somn pentru a te recupera.
Bănuiesc că nici la capitolul concentrare nu stai prea bine, de altfel şi ȋţi este foarte greu să te focusezi pentru a termina ce ai de făcut.

Ai poftă de tot ce este dulce pe această planetă
Consumul de proteină nu are doar rolul de a hrăni corpul, ci şi de a echilibra nivelul de insulină ȋn sânge, hormonul care determină pofta de dulce şi carbohidraţi, dar şi cel care dacă fluctuează tot timpul poate duce la apariţia unei forme de diabet.

Dacă nu ai energie şi simţi că ai mânca ceva “bun”, fă-ţi un sandviş cu peşte sau mănâncă un pate de soia şi deodată pofta necontrolată va dispărea.

Te ȋmbolnăveşti uşor
Dacă nu mănânci destulă proteină, sistemul imunitar poafte fi grav afectat pentru că proteina nu hrăneşte doar muşchii, ci şi celulele, iar ȋn lipsa ei, se instalează un adevărat haos unde bacteriile şi viruşii ȋşi pot “face de cap”.

Ce trebuie sa stii despre dieta raw vegan

5 reguli de dietă neadevărate

3 alimente interzise intr-o dieta sanatoasa


Comments

comments