Mierea. Ce beneficii are pentru sănătate și câteva rețete de încercat

By  | 

Nu obișnuiești să consumi miere? Foarte rău, pentru că nu ar trebui să îți lipsească din alimentație. Află ce beneficii pentru sănătate are și încearcă rețetele pe care le-am ales pentru tine.

Mierea conține antioxidanți, aminoacizi, vitaminele A, C, D, K și câteva din complexul B, calciu, fosfos, potasiu, magneziu, dar și bioflavonoizi.

Mierea – beneficii pentru sănătate

  • detoxifică organismul. Mierea de albine te poate ajuta să elimini rapid toxinele din organism;
  • reduce șansele apariției diabetului. Înlocuirea zahărului cu miere duce la o scădere de până la 70% a apariției diabetului;
  • reduce apariția cariilor. Cariile dentare apar în special din cauza consumului de zahăr;
  • te scapă de constipație. Mierea stimulează digestia și favorizează tranzitul intestinal;
  • are rol de antibiotic natural. Mierea are un conținut mare de propolis, care are proprietăți antibacteriene, antivirale și antifungice;
  • întârzie apariția menopauzei

Mierea – rețete simple, ușor de preparat

Fructele coapte cu miere de albine și sos de portocale sunt un desert ușor, dar foarte aromat. Vei avea nevoie de frunze de dafin, batoane de scorțișoară, păstaie de vanilie, semințe de anason, piper măcinat, suc și coajă de portocale, miere, zahăr muscovado, piersici sau nectarine, smochine, unt nesărat și biscuiți amaretti pentru servit. Găsești AICI modul de preparare.

Dacă ești în căutare de ceva gustos, care se prepară rapid, îți recomandăm rețeta de sfeclă și morcovi glazurați cu miere de albine la cuptor. Vei avea nevoie de morcovi, oțet balsamic, miere, ulei de măsline, sfecle, semințe de covleac și pătrunjel sau busuioc. Găsești AICI modul de preparare.

Pentru un prânz aromat și sățios îți recomandăm porcul cu ghimbir și miere de albine. Vei avea nevoie de tăiței, făină de porumb, sos de soia, miere de albime, ulei de floarea soarelui, mușchi de porc, ghimbir, usturoi, ardei verde, fasole verde și semințe de susan. Găsești AICI modul de preparare.

Pentru o cină sănătoasă, îți recomandăm rețeta de file de pește cu miere. Vei avea nevoie de fileuri de pește, orez, lămâie, ou, miere, făină, amidon, broccoli, ulei, sos de soia și piper. Găsești AICI modul de preparare.

La desert ai putea încerca o prăjitură crocantă cu levănțică și miere. Vei avea nevoie de făină, zahăr pudră, crenguțe cu flori de levănțică, unt nesărat, miere de albine și zahăr tos. Găsești AICI modul de preparare.

Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *