Micul dejun, perfect pentru a slabi

By  | 

Ne dăm peste cap testând zeci de diete, care mai de care mai fanteziste, ne distrugem sănătatea, ne anemiem, unele ajung şi la urgenţe din cauza regimurilor draconice, dar puţine dintre noi au curajul de a considera slăbitul un obiectiv pe terment lung şi care presupune adoptarea unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate, care nu dă rezultate de tipul “abracadabra”, dar care asigură unele durabile şi fără efect de yoyo.
Iar dacă te-ai gândit să iei drumul lung, dar sigur, primul obicei pe care trebuie să-l adopţi este un mic dejun sănătos şi săţios.

Pune metabolismul ȋn mişcare
Asta se traduce prin faptul că un mic dejun săţios şi sănătos, compus din muesli cu fructe şi iaurt sau carne şi salată, te va ajuta să arzi mai multe calorii şi să fii pregătită pentru o sesiune matinală de sport cu super-efecte de dinamizare, eliminare a grăsimilor şi tonifiere.
Dar partea cea mai bună este că un mic dejun copios “te păzeşte” de foamea cruntă de la prânz sau de poftele de ceva bun şi cât mai ȋngrăşător.

Un smoothie?
Avem impresia că smoothie-urile nu ţin de foame, dar nu este adevărat, există smoothie-uri şi smoothie-uri, iar cele care conţin spirulină (are colorofilă, unul dintre cei mai puternici anti-oxidanţi), spanac, fructe de pădure, banane, mango şi pudră de guarana, maqui sau goji te vor ţine plină şi “ verde” până la ora prânzului. Unde mai pui că este mic dejunul perfect dacă ȋţi vine greu să mănânci dimineaţă.

Proteină, multă proteină
Nimic nu satisface foamea ca proteina, fie ea din carne, lactate, ouă, ciuperci, tofu sau soia. Acestea fiind spuse, prepară o omletă delicioasă la micul dejun pentru ca să fii full până la prânz şi savureaz-o cu o felie de pâine integrală.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *