Micul dejun, “miracolul” unei siluete fit

By  | 

Este păcat că ȋn ziua de azi se pune din ce ȋn ce mai puţin preţ pe ceea ce americanii au denumit “micul dejun al campionilor”, cea mai copioasă masă din cele trei principale, cea care are rolul de a ne da energia de care avem nevoie pentru a face faţă unei zile pline. 

 

 

Mai mult, micul dejun are rolul de a dinamiza rata metabolică, asta ȋnsemnând că vei arde  mai multe calorii, deci vei pune mai puţină grăsime, vei avea mai multă energie, iar fiecare organ va funcţiona mai eficient. 

 

 

Nu trebuie neapărat să mănânci fulgi de cereale cu lapte sau iaurt şi alune dacă nu¬-ţi place, ȋţi poţi diversifica cum doreşti meniul pentru micul dejun: de la ouă la carne de la brânză la tofu, poţi alege orice doreşti. 

 

 

Iar ȋn ceea ce priveşte cantitatea de mâncare pe care o poţi servi dimineaţă, revenim cu veşti bune, ea poate fi foarte mare. Vei vedea că un mic dejun copios te ajută să nu mai rupi frigiderul când ajungi acasă şi nici să jinduieşti la dulciuri sau junk food.  

 

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *