Micsoreaza-ti talia in 6 minute

By  | 

El a fost pus la punct de antrenoarea Tracy Anderson, un guru al fitness-ului care „sculpteaza” trupurile unora dintre cele mai sexy celebritatii ca Emiliy Blunt sau Kate Hudson.

Semi-flotari

(1) Stai pe maini si genunchi, cu picioarele mai departate de nivelul umerilor. Tine mainile pe aceeasi linie cu umerii, iar abdomenul sa fie incordat.

(2) Ridica-te pe varfuri avand grija ca spatele si picioarele sa fie drepte si abdomenul in continuare incordat. Mentine pozitia cateva secunde si revino la start. Acesta e un exercitiu, mai ai de facut inca 3 seturi a cate 10 exercitii.

Podul pe o parte

(1) Stai pe partea dreapta, cu mana dreapta sub umar si picioarele stranse, ca-n imagine.

(2) Incordeaza trunchiul, mai ales abdomenul, tine spatele drept si ridica soldurile in sus. Mai ai de facut inca 3 seturi a cate 10 exercitii.

Rasuciri cu ridicari de picior

(1) Incepe din pozitia de start pentru flotare, dar cu mainile sprijinite pe scaun. Ridica un picior catre abdomen si rasuceste-l la dreapta in asa fel incat coapsa interioara sa fie paralela cu scaunul.

(2) Intinde piciorul drept pe diagonala (la 90 de grade), in spate. Revino la start cu genunchiul pe diagonala, catre abdomen. Ar trebui sa faci 3 seturi a cate 10 exercitii.

Abdomene scurte cu rasuciri

(1) Incepe din pozitia clasica pentru abdomene – labele picioarelor pe podea, genunchii flexati, mainile la ceafa si umerii ridicati cativa centimetri de podea.

(2) Ridica ambele picioare de pe podea (cel drept doar cativa centimetri) si rasuceste gamba stanga catre dreapta. Revino la start. Mai fa inca 10 repetari pe dreapta si schimba partea.

Arde si mai mult!

Cand simti ca exercitiile nu te mai extenueaza ca la inceput, mentine pozitiile de flotare si pod mai mult timp, pentru a tonifia mai bine soldurile si abdomenul.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *