Mic dejun pentru mai multa energie

By  | 

Multe persoane aleg să renunţe la micul dejun pentru a consuma mai puţine calorii, însă acesta este un lucru greşit. Dacă alegi un mic dejun potrivit, vei avea mai multă energie, astfel încât vei fi mai dispusă să faci mişcare.

Astăzi îţi vom prezenta câteva ingrediente pe care le poţi amesteca, creând micul dejun perfect, care te vor ajuta să scapi de până la 400 de calorii în plus pe durata zilei. Sună bine, nu-i aşa?

Probabil ştii deja că un mic dejun echilibrat trebuie să aibă proteine, carbohidraţi şi grăsimi. Iată trei exemple din fiecare categorie, pe care le poţi combina între ele:

Proteine: ouă (se recomandă consumare a 3 albuşuri şi un ou întreg), iaurt grecesc degresat (aproximativ 150 grame), pudră proteică (o linguriţă).

Carbohidraţi: ovăz (jumătate de cană), quinoa (jumătate de cană), fructe (o cană de fructe proaspete sau congelate).

Grăsimi: avocado (o jumătate de fruct), nuci sau seminţe (un sfert de cană), ulei extravirgin de măsline (o lingură).

Iată câteva exemple de combinaţii pe care le poţi face:

Parfait din iaurt grecesc degresat + fructe + nuci sau seminţe. Poţi adăuga scorţişoară, frunze de mentă tocate sau ghimbir pentru un plus de gust.

Omletă din ouă + quinoa + ulei extravirgin de măsline. Poţi adăuga usturoi, piper, busuioc sau ce altceva preferi pentru un plus de gust.

Smoothie din pudră proteică + fructe + unt de nuci. Amestecă fructele proaspete sau îngheţate cu pudra proteică, jumătate de cană de apă şi unt de nuci. Cele mai nbune combinaţii sunt cireşe şi unt de migdale, căpşuni şi unt de nucă sau coacăze şi unt de acaju.

Salată de ouă din ouă + quinoa + avocado. Condimentează salata cu usturoi, zeamă de lime, usturoi şi coriandru.

Pudră proteică + ovăz + nuci. Amestecă pudra proteică cu ovăzul, adaugă un sfert de apă fierbinte, apoi adaugă nuci tocate sau unt de nuci. Pentru un plus de gust, poţi adauga scorţişoară.

Acum ai cinci idei noi pentru un mic dejun excelent! Încearcă-le şi spune-ne care este preferata ta!

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *