Mergi pe bandă pentru a fi fit

By  | 

Ȋţi place să te plimbi prin parc, dar nu te dai ȋn vânt după sporturile solicitante? Atunci, pentru a te menţine fit fără mari eforturi, du-te la sală şi foloseşte bicicleta statică sau stepper-ul pentru 20 – 25 de minute, apoi banda pe funcţia “Mers” pentru alte 45 de minute şi vei vedea ce fund de Kardashian vei avea ȋn scurt timp.

Foloseşte funcţia “incline”
Nu trebuie să alergi până la epuizare, este de ajuns să selectezi funcţia “incline” care va ȋnclina banda pentru a mări gradul de dificultate al exerciţiului pe care-l faci.

Astfel, va fi ca şi cum ai face trekking pe un munte (dacă ai putea urca până la nivelul 5 ar fi perfect), dar dacă mergi pe bandă cu ȋnclinaţie, nu te grăbi, ia-o uşor.

Nu folosi funcţiile automate sau programele presetate
Cu toate că este mai simplu şi tinzi să te gândeşti că ȋn felul acesta nu-ţi mai baţi capul, de fapt programele presetate nu sunt foarte bune pentru că fiecare corp este diferit, astfel că unii obosesc mai repede, alţii mai târziu, unii au musculatura picioarelor mai dezvoltată, alţii mai puţin, de aceea este mai bine să operezi chiar tu banda. Nu uita că nu este bine să te epuizezi, dar nici să te antrenezi prea puţin.

Ai grijă la accidente
Trebuie să ai mare grijă pentru a nu te accidenta ȋn timpul antrenamentului. Astfel că atunci când te urci pe bandă, stai cu picioarele pe lateralele de metal pentru că este posibil ca cineva să nu fi terminat antrenamentul de alergat şi aparatul să pornească de acolo de unde a rămas. Crede-mă, dacă banda porneşte la nivelul 10 de alergare, vei fi lată pe podea foarte rapid.

Ţine cont de postura corectă
Chiar şi mersul necesită o postură adecvată pentru a evita suprasolicitarea unor muşchi (de cele mai multe ori lombarii, cei aflaţi la baza coloanei vertebrale, sunt cei care dor dacă nu ai adoptat o postură corectă).
Astfel, stai cu spatele drept, ȋncordează abdomenul şi nu te ţine de mânerele benzii de alergat, mai rău te ȋncurcă.

Ashely Tisdale. Cele mai tari trucuri de sport

14 scuze pentru a nu face sport pe care toti le folosim

 


Comments

comments