Mereu în formă – rutină turbo creată special pentru COSMO, de către antrenoarea Natalie Uhling

By  | 

Antrenoarea Natalie Uhling îţi propune un program de exerciţii pentru a lucra toate zonele musculare în numai 20 de minute, folosindu-te doar de propria greutate!

„O formă de mişcare cu adevărat eficientă este aceea pe care o poţi practica oriunde, folosindu-ţi doar greutatea corpului”, spune Natalie Uhling, creatoarea NUFit, un curs ce combină ingenios dansul cu cardio, intervale şi forţă.

O altă condiţie pentru o rutină de fitness eficientă: să fie rapidă şi distractivă, să nici nu realizezi că-ţi sculptezi musculatura! Ca atare, Natalie a creat o rutină turbo special pentru COSMO. Pregăteşte-te să-ţi tonifici tooot corpul

1.Fandări plutitoare – Zone ţintă: fund, talie, coapse

Începe cu picioarele apropiate şi genunchii uşor îndoiţi. Sari într-o fandare cu piciorul drept înainte şi stângul în spate, îndoind ambii genunchi la 90 de grade. Imediat, sari din nou, aducând stângul în faţă şi dreptul înspre spate, cu genunchii îndoiţi în unghi drept. Repetă de 15 ori.

PONT PRO: „Menţine greutatea pe călcâie, pentru a-ţi lucra şi mai intesn coapsele.”

2. Sărituri – Zone ţintă: fund, talie, partea de jos a spatelui

Începe cu picioarele alăturate, genunchii uşor flexaţi şi braţele îndoite în dreptul pieptului. Sari în sus, întoinzând braţele şi picioarele în laterale. Aterizează în poziţia iniţială. Ai bifat o repriză, repetă de 15 ori.

PONT PRO: „Încearcă să aterizezi lin. Controlându-te la revenire, îţi protejezi articulaţiile, iar provocarea este mult mai mare.”

Citeşte articolul în întregime, cu imagini reprezentative, în ediţia aniversară a reviste Cosmopolitan.

Chelsea Chorpenning. Traducere şi adaptare: Ana-Maria Prunariu.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *